![]() |
...
Klein probleempje hier.. :/
Er is dus zo'n meisje dat ik al een tijdje leuk vind. Dat betekent: ook toen ze nog in een relatie zat.. :s Nou heb ik haar destijds verteld wat ik voor haar voel, maar heeft me dus in de friendzone geplaatst met het excuus dat 'het later nog wat kon worden :)'. Nou is het een maand uit met die vriend van haar, en is ze volgens mij de hele tijd met me aan het flirten. Mijn vraag is dus: Geeft ze me nou een nieuwe kans, of bereik ik gewoon een van de laagste verdiepingen van de friendzone? :| Alvast bedankt :y |
Nou, dan vraag je of ze iets wil gaan doen en dan weet je genoeg.
|
Friendzone is bullshit. Als je niks probeert dan weet je het niet, Friendzone is een ander woord voor : Niks doen en laten voor wat het is... En dat ligt niet aan haar maar aan jou dan. Nooit geschoten is altijd mis...
|
Laat me eerst één ding duidelijk maken over de friendzone. Er is geen enkele vrouw die iemand in de friendzone plaatst, de man zorgt er gewoon zelf voor door zijn gedrag.
Je gevoelens zeggen tegen haar terwijl ze in een relatie zit is zowizo niet erg goed. Je moet haar een ultimatum stellen. Als je het echt per se wilt weten dan moet je haar gewoon proberen kussen zo weet je het meteen. |
Mm, okee.
Zaterdag logeren, ik zal kijken wat we dan gaan doen :P En dan is er nog één dingetje waar ik me zorgen over maak: als ik dan iets doe, maar dat valt verkeerd; zit dat onze vriendschap dan niet in de weg? :( |
Goed dat je erover nadenkt ;). Je zult zien dat het niet gemakkelijk gaat worden, maar als je zekerheid wilt dan moet het wel.
Opzich moet je niet te veel inzitten met haar reactie, maar het verandert de band tussen jullie waarschijnlijk wel. Als ze niet terug zou kussen en je echt geen vrienden wilt zijn, maar meer dan kan je haar best wat ruimte geven. |
Citaat:
Mannen denken heel vaak dat ze wel een kans zouden hebben als ze zus of zo hadden gedaan, maar zo werkt het helemaal niet. Tenminste, niet bij mij. Het gaat automatisch, en er wordt in de eerste minuut dat ik iemand ken "besloten" (niet bewust) of die persoon ooit een kans gaat maken. Dan kan hij dus doen en laten wat 'ie wil, maar dat kan hij niet veranderen. :p Edit: dan kan hij wel een eventuele kans verpesten (en dat is wél zijn schuld), maar de kans "creëren" is pretty much impossible. |
Citaat:
|
Ze flirt met je dus ik zou me niet te veel zorgen maken. Meiden hebben behoefte aan een vaderfiguur, probeer je dus zo volwassen mogelijk op te stellen richting haar. Als je zeker wilt weten of ze je leuk vindt, moet je proberen iets kleins aan haar te veranderen. Als dat lukt, dan zit het helemaal goed (y) Zeg haar bijv. dat ze geen alcohol meer mag drinken.
|
Citaat:
Ik denk dat ze je nu wel wil, waarschijnlijk alleen als rebound, maar zelfs als het een volwaardige relatie zou zijn moet je je afvragen of je haar nog wel wil. Ze heeft namelijk de eigenschap niet zo netjes om te gaan met haar relatie. |
Citaat:
|
Je zegt het hier zelf:
Citaat:
|
Citaat:
Oh en het komt natuurlijk sowieso niet alleen door iemands karakter. Als je iemand lelijk vindt wordt het sowieso nooit iets. |
Citaat:
Ik stuur straks nog een pm. |
Citaat:
|
Citaat:
|
O help, nou heb ik ook nog een hele discussie over de friendzone ontketend..XD
In ieder geval bedankt voor de tips, ien ik kijk wel wat ik doe. ;) |
Heeft iemand dan misschien ideeën wat we morgen kunnen doen? :p
|
Bios.
|
Niet te afgezaagd ofzo? :/
|
Een film bij je thuis kijken, als er verder niemand thuis is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:00. |