![]() |
Guilty pleasures #1
Een tijd geleden hadden we zo'n topic. En dat was leuk, en ik mis het wel. Dus bij dezen.
Dit liedje is mijn guilty pleasure: Vooral dat 'Dokter, ik ben zo bang!' :O<3 |
Deze clip. Vooral die scene met die uien, waar hij opeens achter haar staat. Jezus wat een geile vent. |
Jeetje Fizzle, die clip doet de emancipatie weinig goeds!
Om nog maar niet te spreken over het nummer in kwestie waardoor iedereen met maar enig oor voor muziek denkt "Jeetje, de Holocaust was zo erg nog niet". |
haha wow middernachthumeur much :D
Wat is er mis met de emancipatie ervan? :confused: Ik weet niet hoe je spaans is maar ze zijn gescheiden en hij zegt dat hij graag zou hebben dat ze hem nog gelooft en zij zegt tyf op met je leugens. maargoed, het is niet voor niets een guilty pleasure he. Ik ga hier geen Lucia Popp neerplempen ofzo. |
Citaat:
Citaat:
Overigens heb ik verschrikkelijke guilty pleasures, namelijk: vet schattige jongetjes :bloos: en een niet zo schattig jongetje. Ik vind hem vreselijk, maar dit nummer is zo lekker :D(N) (overigens zie ik net de clip voor het eerst, leuk dat hij een Usherdansje doet). |
Maar het gaat mij ook alleen om die vent. En die doet geil, dikke prima.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Stiekem vind ik Justin Bieber ook lekker :bloos:
Ik eet muesli/cruesli/corn flakes droog, en ik vind het nog lekker ook (y) |
Ik vind hem niet lekker, alleen het liedje!
Overigens eet ik ook wel eens droge cornflakes, vaak als ik het al in een bakje heb gedaan en er dan pas achter kon dat er geen melk is :p |
Die ventjes van One Direction zijn wel echt leuk, ja :O
|
|
Ik bedoel hiermee dus te zeggen dat ze nogal gay zijn.
|
Leuk, is er ook een sextape van ze?
|
Ik weet niet of dat legaal zou zijn.
Mijn guilty pleasure is trouwens (om maar een beetje ontopic te gaan) nog altijd de Donald Duck <3 |
|
Mijn ultieme guilty pleasure: Modern Talking in combinatie met Singstar en wodka in combinatie met Singstar :bloos:
|
Citaat:
|
Up!
Ik kijk het hele concert van Beyoncé en vind het nog leuk ook :bloos: |
Dat ik de tvserie My Little Pony leuk vind is niet echt iets wat ik van de daken schreeuw.:D |
Adam Levine. Wat zou ik graag het bed met die man delen. Rawr.
|
En dit zijn mijn muzikale Guilty pleasures.
|
Glee <3 Omg, wat heerlijk vind ik dat. Drama en liedjes <3
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:15. |