![]() |
Van wie is de saairmoedermond? #1720
*O*
|
Citaat:
|
Omg Sarah, dat plaatje <3
|
Citaat:
|
Jongens :d:d gaat het nu weer over cervixen :d
|
ik post m nog een keer en dan ga ik naar bed!
http://i.imgur.com/H2h9l.jpg |
Citaat:
En wtf, die baarmoedermondspreider :| |
Ik kijk trouwens de modepolitie (en erger me om de 30 seconden om die presentatoren :facepalm: bah bah) en wát een lelijke kleren trekken ze die mensen aan :|
|
fijne avond verder natte cervixjes, ik ga werken.
|
SO WHAT CAN I DO IF IT SMELLS FOUL, MUST I SEE A DOCTOR O WHAT?
what |
Deze gebruiken we in de praktijk nog weleens bij het reinigen van gebitten (Y) Maar dan wel een iets vriendelijker ontwerp. Maar toch. Verder ziet het er exact hetzelfde uit.
http://www.medicantica.com/EN/Anaest..._mouth_gag.jpg |
Ja euh, het reinigen van een paardengebit is toch heel wat anders dan het openen van een menselijke baarmoedermond met een ding dat eruit ziet als een ding uit Star Trek :d:o
|
|
Is dat ook voor in je kutje? -O-
|
Ik ging vandaag een nieuwe kast ophalen die ik mocht hebben van iemand in de flat (lang leve de flatfacebookpagina *o*) blijkt dat ik gewoon bij hem in de straat heb gewoond vroeger toen ik nog een klein jorisje was :cool:
Overigens is de kast exact hetzelfde als degene die ik had met als enig verschil dat de lades er prima in passen (wel werkende rails) en er een plank inzit die ik niet meer had (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ah endlich, de nieuwe Wie trouwt mijn zoon is er.
|
Vraag me af of CR denkt dat ik dat denk, als ze het leest :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik krijg van dit topic spontaan zin om een hysterosalpingografie te doen (y)
|
Citaat:
|
Ik ben nu vooral erg benieuwd hoe mijn cervix eruit ziet :O
|
Hm, de laatste vrouw die ik op tafel had liggen voor een HSG (of uberhaupt met een eendenbek in haar flamoepoenani) was op dat moment volgens mij liever ergens anders. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daarmee zou ik impliceren dat de patiënt zich wél ongemakkelijk moet voelen bij heteroseksuele zorgmedewerkers.
|
Citaat:
|
En moet ik dan tegen mannelijke patiënten zeggen dat ik ze niet kan helpen omdat ik homo ben? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou natuurlijk best zelf zo'n ding kunnen aanschaffen. Maar dat gaat me weer een beetje ver. |
Citaat:
|
Maar ik zou niet echt blij zijn als een jongen van mijn leeftijd bij mij naar binnen zou moeten kijken :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
'Kutwijven, nou zal ik ze hebben!' :evil:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Aargh, ik word echt GEK van mijn benen. Ik doe al dagen geen ruk, maar elke avond voelen ze zwaar en vervelend en bijna spierpijnig (N) Ik weet even niet meer wat ik met ze moet (AFZAGEN?), volgens mij heb ik weer een beetje restless legs. Stomme benen :mad:
|
Of misschien heb je ze gewoon niet genoeg gebruikt ;)
|
Koop een hometrainer! ;)
|
Neehee, stommerds! Ik mag juist nu uitrusten enzo! Dus :o
|
Noo, I has killed ze topique!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens zie ik het inderdaad soms als toestemming, omdat ik mezelf lang geen toestemming heb gegeven. Maar dat geheel terzijde. Laten we het hier niet meer over hebben, het is nu wel duidelijk ;) |
Maar popjes, ik zoek mijn bed op. Verstandig he *O* Slaap lekker!
|
Welterusten!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24. |