![]() |
Wat moet ik doen?
Hallo allemaal,
Ik ben al vanaf de brugklas verliefd op een meisje, maar ze wou niks met mij. Ik zit nu in het derde en ben nog steeds een beetje verliefd op haar:bloos: maar ook verliefd op een ander. Volgens mij ziet diegene ook wat in mij, maar iedere keer wanneer ik meisje 1 weer zie, dan ja.... Weet iemand wat ik moet doen? |
Ken je meisje 1 goed, of heeft ze een vriendje? Ik zou denken, als ze een vriendje heeft, dat je weinig kans maakt, op dit moment.. Ik weet niet hoe goed jullie band is, als je d'r amper spreekt, zou ik het sowieso niet direct zeggen..
Als ik jou was, zou ik voor meisje 2 gaan. Waarom? Jij denkt dat ze ook iets voor jou voelt, en jij voelt iets voor haar.. Wat voel je precies voor meisje 1 dan? |
Ik ken meisje 1 al heel goed, maar praat nooit echt met haar. Meisje 2 zit ik pas 4 weken bij in de klas
|
Meisje 2 is dus het surrogaatmeisje?
|
Citaat:
|
Je kan maar op één meisje verliefd zijn.
|
Meisje 1 wordt duidelijk niks meer, ga voor die ander man
|
Citaat:
|
Dan wordt het wenen tot je in slaap valt en je de hele nacht in een nat kussen ligt.
Ik zou voor geen van beiden gaan en eerst eens wachten tot die hormonen koest zijn. Als je in de overtuiging bent dat je op twee meisjes tegelijk verliefd bent, ben je waarschijnlijk labiel. Dat is niet heel erg, maar zolang je niet duidelijk kan kiezen is het oneerlijk ten opzichte van beide dames om wat te proberen. |
Citaat:
|
Als het lukt moet je vior meisje 1 gaan, die vind jij blijkbaar heel leuk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uiterlijk is lang niet zo belangrijk.
|
Citaat:
|
het is voor meisje twee oneerlijk als jij voor haar kiest als je nog wat voelt voor meisje één. Word verliefd op meisje twee, net zolang tot je niet meer wat voelt voor meisje één. Anders raad ik je aan om met geeneen van beide wat te nemen.
|
Ik weet niet of 'verliefd worden' een bewust proces is.
|
Citaat:
|
Ik kan het niet voor anderen bepalen, maar inderdaad op basis van mijn ervaringen komt het en gaat het wanneer het wil.
|
Maar het wil niet weg?
|
Soms wel. Ligt er aan of je er met de brandende fakkel achterna zit ;) Op een gegeven moment gaat verliefdheid dan vanzelf wel weg.
|
Geef het dan meer dan 2 weken tijd.
|
die zijn ondertussen wel om
|
En, al verschil?
|
Citaat:
|
Nog steeds niks doen dan :p
|
Citaat:
Nou, kijk, zolang je eigenlijk niet zeker bent van je gevoelens zou ik niets doen als ik jou was. Je hóeft geen vriendin te hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:12. |