![]() |
Wat doe jij het liefst op je vrije dag?
Als je zo kon doen wat je wou, wat zou je op de 1ste 3 plaatsen zetten?:)
TS begint:P -Zwemmen -Naar vrienden gaan -Films kijken:P En jullie? de hele dag sporten of op je luie bakkes zitten?XD |
1. Uitgaan met vrienden
2. Belachelijk lang uitslapen 3. Hele dag beetje uitbrakken met Fifa of iets in die richting terwijl ik lach om de foto's van die nacht. en ongeveer in deze volgorde natuurlijk ;p |
Gamen en Skypen
|
Shoppen, familie bezoeken en TV/films kijken.
|
Uitslapen, winkelen, naar vriendinnen, tv..
|
Leuke dingen doen met vriendinnen of met vriend. Shoppen en gewoon relaxen.
|
Hangt heel erg af van mijn bui als ik wakker word.
Meestal; planten verzorgen, het huis uit, lekker eten. Of; heel de dag in bed liggen, lang douchen, mijn haar doen. |
lui zijn en forumen of naar vrienden en heel sociaal doen.
|
Trainen voor nk
|
Website's maken.
|
niets
|
Computeren, drummen, fotograferen, tv kijken en met vrienden afspreken
|
1. Chillen met me sahbis
2. Computeren 3. designen |
-eerst winkelen
- savonds met vrienden café pakken - volgende ochtend uitslapen en daarna ff keihard sporten |
vrij=vrij
|
Sporten, uitslapen en muziek maken.
|
Uitslapen
Motor rijden Chillen |
ik zou gewoon egt keihard baken, dan nog beetje films kijken of gamen, en dan weer gewoon slapen eigenlijk, dat is wat ik nu ook al doe op vrije dagen B-)
|
Hangt er vanaf. Als ik alleen ben, ga ik het liefst of de hele dag computeren en een kleine wandeling buiten maken, of een grote klus in huis doen (het trappenhuis poetsen, een muurschildering maken, een kast reorganiseren). Als ik met mijn vriend ben, nouja dan doen we eigenlijk hetzelfde :D
|
Blijkbaar houd ik ook enorm van poetsen als ik meerdere dagen vrij ben. Het huis heeft een zeer grondige najaarsschoonmaak gekregen :D
|
Skateboarden.
Buiten zijn met vrienden. Gamen. |
1- naar de bios gaan
2- zwemmen 3- fotograferen (: |
Gitaarspelen & gamen ;)
|
- Schilderen of iig iets creatiefs
- Film kijken via me streamer - Hardlopen/wandelen :) Had ik maar alvast vrij xD |
Eten en drinken
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17. |