![]() |
Regelafstand voor versaaigen: #1721
Hoi jongens :D
|
Lusi 48
Chick Rock 48 sann 39 fizzle-fluffy 34 Miekje* 28 Quintiano 25 Stefenootje 23 kid606 21 Martiño 20 Commendatore 16 Little Phoebe 15 Pip 15 Sadye 15 Lorelei 14 Panopticon 14 Uomi 14 deadlock 13 Trimm Trabb 13 Klaverhap 12 Snebbeltje 11 MargotTenenbaum 8 Frayne 8 Mc Kauw 7 Etmakas 7 Sarah 5 Noedelhap 4 Carn 4 Macrador 3 umberto 2 Andijvie 2 Ingegerd 2 elmar. 2 Havock 2 Afrodiete 2 Paranoide 1 wie ben ik? 1 Henk 1 Qimm 1 Rationeel 1 |
What the actual fuck.
|
Damn, 48 :o
|
Gedeelde eerste plaats. :o
|
*O**O*
|
Omg, er komt een oktoberfestdinges in Groningen :d:facepalm:
|
*O*
Ik ga morgenavond met mijn vriendje en zijn vrienden bier drinken in de kroeg :cool: En zij gaan van tevoren ook schweinegebrat eten enzo maar dan zit ik nog in de trein. |
Citaat:
|
Ga je je ook sexy kleden en vlechtjes dragen en alles?
|
@fizzle die chocola heb ik van mijn ouders gekregen na hun reis door Mexico, dus ik ben bang dat ik je daar niet mee kan helpen! Ik weet trouwens niet of er wel suiker in zit, hij is heel sterk
|
en LEDERHOSEN aandoen? :bloos:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij smelt ook wel trouwens, maar niet op lichaamstemperatuur. Hij is wel hard en brokkelig, structuur van shortbread
|
dat is lekker. (y)
|
Citaat:
|
Op zich hoeft gewone pure chocola ook alleen cacao en suiker te bevatten! In supermarkten zit er meestal emulgator en stabilisator in maar dat is voor het uiterlijk. Structuur wordt meer bepaald door verhouding cacaoboter/cacaopoeder
|
*is nu op werk*
amg :o :o |
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1867050 Wie wilt even invullen?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog net goeiemiddag!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind hem sowieso beter passen op Software & Multimedia, dus daar gaat hij naar toe
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Deze ''mensen'' kunnen dan zelf bepalen wat voor website ze willen Nou nou, zo praat je niet over mensen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
Citaat:
|
sann ik moet aan je feestje van vorig jaar denken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Of in hun chino's, hetgeen erger is.
|
Volgens iemand op internet heeft hij die foto deze nacht om 2:40 in Munchen gemaakt! Lijkt me toch meer dat het gewoon dronken mensen zijn.
|
|
genoeg zatte lamme mensen daar op straat nu hoor (Y)
|
Ik heb een bladerdeegflapje met een vulling van ei, kaas, ui en erwten in de oven zitten, hoe lang zou die erin moeten?
|
Citaat:
Citaat:
|
ik ben steeds bij de post aantal mijn vorige nick aan het zoeken en vind ik vreemd dat hij er niet bij staat.:facepalm:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02. |