![]() |
Leuke idee voor een App? Wij openen een nieuwe website.
Hallo iedereen,
Zoals veel van jullie al weten maak ik Apps en website's. Nu ben ik bezig met een website, op die website kun je unieke App's gratis downloaden. Sommige spellen eventueel tegen een kleine vergoeding van 0,79 cent maar de meeste zullen gratis blijven. Nu zoek ik mensen die een leuk concept hebben. Oftewel mensen die een leuk idee hebben voor een App. Laat me het weten. Mvg, Tijmen |
De Kantine is niet Contact Gezocht of Software & Multimedia. Dit hoort hier gewoon niet. Zet het in het vervolg dus eens op het juiste subforum.
|
Lol, je wilt dus:
- Of dat mensen apps voor jou maken die jij dan vervolgens gratis (of voor een klein bedrag) wilt weggeven. - Of apps vinden, die stelen en elders aanbieden alsof het van jou is. Het eerste zal geen hond doen, het tweede is een zeer simpele manier om in de problemen te komen. Doe maar gewoon niet. |
Als ik een gat in de markt vind maak ik zelf wel de app,en laat ik natuurlijk niet een ander mijn idee jatten.
|
Ik heb een schitterend idee voor een app. Het idee is echter zo goed dat ik wel een winstmodel voor mijzelf wil bespreken ;)
|
Citaat:
|
Dat hebben we schriftelijk!
App die tekeningen omzet in vectorlijnen. Omzetten naar vectorlijnen is op dit moment zover ik weet nogal een kutklus, maar is wel mogelijk (Adobe Illustrator, o.a.) maar ik zou toch zeggen dat een scan / foto met een semi-intelligente tracing software er vectorvormen uit moet kunnen maken. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:31. |