![]() |
Fuckbuddy
Hallo allemaal
Ik had een gesprek met een meisje van mijn school En uiteindelijk begonnen we het te hebben over sex en fuckbuddys en toen vroeg ze of ik haar fuckbuddy wil zijn Mijn vraag is wat is jullie mening we hebben allebei geen relatie het is wederzijds dat we er voor open staan Dus wat vinden jullie is het raar dom of gewoon oke Alvast bedankt |
zolang je het veilig doet zie ik geen problemen
|
Ik vind dat je maagd moet blijven tot het huwelijk en dat seks hebben daarbuiten, dus al helemaal buiten een relatie, een zonde is.
Ga je het nu niet meer doen? Doe wat je wilt, wanneer je het wilt. Seriously. |
Als jullie het allebei prima vinden en jullie het veilig doen: veel plezier. Maar zodra een van de partijen gevoelens gaat ontwikkelen voor de ander kan het nog wel eens lastig worden.
|
Gewoon doen. Tenzij je nog maagd bent.
En zou het ook een beetje opbouwen. Niet meteen eerste keer neuken. Als je erna je bedenkingen hebt dan kun je het nog enigszins normaal afkappen. |
Je vroeg toch laatst hoe je de bh van je vriendin makkelijker uit kon doen? :o ...
|
Ja dat was op dat moment mijn vriendin alleen dat is alweer over
|
(n):D
On second thought: misschien moet je er toch nog maar eventjes mee wachten dan. |
Ik weet dat het niey slim is zo vlak na een relatie maar eigenlijk wil ik alleen maar weten of er echt grote bezwaren zijn tegen het hebben van een fuckbuddy
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wanneer overkomt mij dit eens !
|
@monkey wil jij ook fuckbuddy of wat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga maandag naar haar toe dus dan kan jk je meer vertellen:-P
|
Ik vind het vooral raar dat een meisje dat zo direct voorstelt, want doorgaans gebeurt dat, zelfs wanneer een meisje wél fuckbuddy wil zijn, niet op een dergelijke manier.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als jullie beide willen, zie ik het probleem niet.
|
Als jullie dit allebei willen zie ik het probleem niet!
En ALS jullie hierdoor bepaalde gevoelens voor elkaar krijgen is dit toch alleen maar goed?! Veel suc6! Ps neuk veilig! |
daar zit ik ook nog een beetje mee ik heb wel condooms thuis liggen en gebruik deze ook als ik sex zou hebben met haar alleen ik wil haar ook wel kunnen beffen
en daardoor kan je toch ook soas oplopen ??? |
Citaat:
|
Beflapje, jongeh!
|
Citaat:
Realistisch gezien (ze is 15 toch?): Nee |
Citaat:
|
@grasprietjes nee ik heb er niks aan maar aan jou reactie heb ik nog minder
:-$ |
Om soa's te voorkomen: gebruik een opengeknipt condoom om haar dan te beffen en laat jezelf dan pijpen met condoom. Of laat allebei een soa-test doen, dan weet je snel genoeg of je besmet bent. (y)
|
het is maandag. En gelukt?
|
niet helemaal ze is geschorst omdat ze de afdelingsleider heeft uitgescholden :facepalm:
dus dat moet nog eff wachten |
Citaat:
|
euh omdat ze nu nogsteeds op school is allemaal gesprekken met leraren enzo
|
Klinkt als een badass-chick. Hulde.
|
Citaat:
|
Oh dilemma! Moeten ze dan naar de jongens of meisjes-wc?
|
@bloodyb
warschijnlijk de meiden daar zijn de hokjes groter :p |
ik heb ook een kerel waar ik al hele tijd mee stuur, klikt goed, we wille het ook allebei, alleen is de drempel om ook effectief af te spreken om dat te doen heel groot xd maar ik denk wel eens dat we het gedaan hebben het nog wel eens heel leuk zou kunnen worden :p
|
Nou ik moet opzoek naar een nieuwe want deze heeft me gedumpt zonder reden
:-( |
:D (N)
Komt wel goed schatje |
topic opgeschoond, graag weer ontopic verder.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24. |