![]() |
Leuk nummer voor playbackshow?!?
Hellupie! Ik zoek met spoed een nummer die goed met 4 heren te playbacken is. Het hoeft geen hoogstaand juweeltje te worden, dus op zich maakt de kwaliteit van het nummer me niet uit. Ik ga namelijk vrijdagavond op kamp en ik heb net te horen gekregen dat er ook een playbackshow is. "En of we dan even uit willen zoeken wat we gaan doen". Ik ben alleen helemaal leeg. Wie kan me helpen, want hier komen natuurlijk veel muzieksmaken bij elkaar :)
|
Kiss - I Was made for lovin you
|
je kan iets van Queen nemen ofzo, of een nummer van de BSB/andere boyband, voor de grap.
|
Citaat:
|
hatebreed - before dishonor
|
The Shavers - Halvarine
De Raggende Mannen - Poep in je hoofd Neuk! - Nooit Meer Draaien ;) |
Citaat:
Is wel een mooi nummer jah :) Ik kwam trouwens zelf uit op Drops of Jupiter, kan ook met z'n drieen, mocht er eentje uitvallen :) |
Citaat:
|
kane - rain down on me
|
Kiss is inderdaad ook leuk als je je wil schminken!!
En als je een paar pruiken hebt is K3/K4 misschien een idee ;) :p |
Pruiken zal moeilijk gaan en het zal ook een beetje oud zijn: met de vorige playbackshow hebben we de Spice Girls gedaan (hilariteit alom ;)). Ik heb nog even overlegd en we hebben iets gevonden waar absoluut geen voorbereiding aan vooraf hoeft te gaan, dat hebben de zangers immers ook niet: Levenslang van 4fun
(ken je ze nog?!?) |
4 fun is ook lachen. Extreem nichterig optreden wordt dat :D
wij willen uiteraard foto's/video zien. |
Citaat:
|
Gimme all your lovin' van ZZ-Top..... baarden maken, tennisrackets en rocken maar!
|
Gwar!!!!
inclusief de pakken en de show :) |
Citaat:
ik sluit aan |
Michael Jackson natuurlijk:D
|
Citaat:
Er worden vast foto's gemaakt en die zet ik dan wel op de site van Ons Clubje neer :) |
uhm, grease is un idee, hair, wes, sister act, starsisters! Dat heb ik ammel gedaan! en ammel gewonnen!
|
tering tyfus takketrut van de heideroosjes :D maar klapvee mag oowk...
iets van bert&ernie of je gaat marco borsato's nummers verkrachten... daz oowk koel.. bassie&adriaan jaaaahh daz koel! ;) |
ja en als alles mislukt kan je ook altijd nog wat van 'mooi was die tijd' plukken.. de havenzangers ofzo :p
|
Citaat:
|
Metallica - Whiskey In The Jar !! natuurlijk
|
Het is al geweest hoor ;)
Er zijn foto's gemaakt en die krijg ik als het goed is via e-mail opgestuurd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |