![]() |
pijpen.
Steeds als ik een jongen pijp en hij gaat mee bewegen moet ik aldoor kokhalzen.
En de piemel wil ook niet heel diep in mijn mond, ik vind dit heel vervelend want ik wil graag de jongen verwennen en dan lukt het op die manier niet.. hij zegt dat het dan wel heel lekker is ook al gaat het niet diep maar toch.. Heeft iemand tips? |
´Een goede techniek is wanneer de vrouw (man) op haar (zijn) rug op het bed ligt met haar (zijn) hoofd over de rand. Wanneer de man dan zijn penis in haar (zijn) mond brengt is de penis in precies dezelfde hoek als haar (zijn) keel. Hierdoor is het gemakkelijker voor de vrouw (man) om te deepthroaten.´
Ik raad je wel aan om niet meteen diep te gaan. Maar dit te oefenen door steeds verder te gaan. |
Meestal pijp ik hem als hij op bank zit..
Maar ook al doe/oefen ik het vaak het lukt niet echt. |
Tja.. als het echt niet gaat.
Maak er geen probleem van (y) |
Ik ga wel door oefenen.
|
Citaat:
Maar niks tegen je zin he. En miss moet hij even wachten met zelf gaan bewegen. |
wat je ook kan doen is z'n penis vasthouden en hem dan pijpen zo kan z'n lul er niet tediep in omdat yoe hand het deel afbakend wat jij niet in je mond wilt
|
Citaat:
|
Citaat:
dus ik heb ook wel eens het een en ander met jongens gedaan, dus we hebben de zelfde ervaring:D |
Homoseksualiteit heeft er natuurlijk geen drol mee te maken :s
|
en diep hoeft ook niet meteen de enige manier te zijn om hem te laten komen. Als hij stijf is en je gewoon constante bewegingen maakt kan het ook prima lukken hoor. Gewoon een beetje vragen wat hij precies lekker vindt.
|
Je hoeft echt niet te deepthroaten om iemand lekker te pijpen. Gebruik inderdaad je handen om te voorkomen dat hij te diep gaat (want ik kan me niet zo goed voorstellen dat een jongen het geil vindt als een meisje zit te kokhalzen). En bij mannen is de eikel het meest gevoelig, net als bij vrouwen de clitoris, en die past altijd wel in je mond. Dus als je vriend het lekker vindt, is het prima (Y)
|
Wat Pluis zegt! Maar misschien kun je ook gewoon tegen hem zeggen "Ik wil je graag pijpen maar vind het vervelend als je meebeweegt. Zou je dat niet willen doen?" Of iets in die trant!
|
laat zijn penis dan ook niet in je keel stoten
maar probeer die eens richting je wang te nemen dan kan die ook best diep. schuin zeg maar. |
Handige tips! bedankt hier kan ik heel wat mee :)
|
Wat kleur! zegt komt natuurlijk niet vanzelf, dan moet je er echt voor gaan zitten. Wat jezelf al zei zal vaker gebeuren.
Een ex van mij was ook wel vaak van het uit het niets pijpen op de bank, vond het altijd wel leuk. Maar geniet er gewoon van, en maak er voor jezelf niet iets moeten van. Wat pluis idd zegt is de eikel vaak het gevoeligst. Draai daar rondjes met je tong omheen en trek er wat bij. In mijn ervaring kom ik dan heerlijk. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk, vraag het hem gewoon. |
Citaat:
Nou.. Hij weet hoe het ' moet', aangezien hij het zelf doet. ;) hij is er werk vroeg bij met 14 trouwens.. |
Citaat:
|
Citaat:
En de ballen!! haha |
Whoahahaha, lijkt me dus echt niet fijn he, gedeeptroath worden, ik zou meteen stoppen.
Ik zou gewoon echt proberen te kijken naar zijn gezich, om te zien wat hij lekker vindt. En jo_do, ik vindt niet echt dat je dat hoeft te zeggen, je hebt wel gelijk. (weet hoe t is) Maar ik heb zelf hier op t forum meegemaakt dat het smmige mensen niet kan schelen of je homosexueel bent of niet. xD dennus |
Citaat:
|
Aha heel erg bedankt!
|
Heel graag gedaan hoor :)
En denk er aan: De aandeelhouder wint. (tenzij die Aandelen van Dexia zijn) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38. |