![]() |
Engels Tekst onderwerp: kinderen
Hallo,
Voor Engels moet ik een leesdossier opdracht maken: Zoek een engelstalige tekst op van minimaal 4 bladzijdes, volledig gevuld in lettergrootte 12. Het thema van de tekst moet zijn: kinderen. aarbij kun je denken aan voorzieningen voor kinderen, organisaties die zich inzetten voor het belang van het kind, kindermishandeling, kinderarbeid, interesses van kinderen, etc. Een Kopie moet je inleveren van de tekst bij dit verslag Oftewel, een tekst van internet.. Ik heb al zitten zoeken maar ik kan niet iets vinden van 4 bladzijdes... Misschien dat iemand een link heeft van een site met Engelse teksten/ of nieuwsberichten. Je helpt me hierbij erg. Groet, Mark |
Hoe heb je gezocht?
|
van alles:
Children abuse Children child labor |
Ik zou zeggen dat je op diverse Engelse kranten/nieuwswebsites toch een column zou moeten kunnen vinden. Misschien kun je meer zoeken naar themasites die naar elkaar verwijzen?
|
Hoi Mark,
Ik denk dat ik iets voor je heb: http://www.angelfire.com/yt/childsla...sandstats.html - De opmaak is vreselijk dus je moet knippen en plakken en de kleuren etc aanpassen. - als ik deze tekst netjes maak (goed lettertype) is hij 11 pagina's lang, dus je kunt hem wellicht halverwege afbreken? Hoe ben ik hier gekomen: Ik zag bij je suggesties "kinderarbeid" staan, dus ik heb gezocht op "Child labour in Europe today" , en dit was een van de eerste hits. Succes! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |