![]() |
Toch klaarkomen door penetratie?
Iedereen weet intussen wel dat 80% van de vrouwen niet klaarkomt door penetratie. Ze hebben voordien of nadien extra stimulatie nodig. Ik ook... tot ik gisteren met m'n vriend per ongeluk iets ontdekte! Hij kwam, toen hij in mij zat, heel hoog op mij liggen - met zijn tepels zo'n beetje op mijn mondhoogte, om exact te zijn. Ik weet niet of het je je kan inbeelden? In ieder geval was de hoek van z'n piemel met mijn vagina (per ongeluk) zo stijl, dat hij bij elke stoot langs mijn clitoris wreef. Ik miste dan wel het gevoel van een diepe penetratie, aangezien enkel zijn eikel op deze manier even naar binnen schiet, maar ik heb dus wél een zalig hoogtepunt gekregen tijdens de penetratie!
PS: eerlijk is eerlijk, als ik het zelf doe blijft het nog altijd intenser, omdat ik me bij m'n vriend op zoveel dingen tegelijk concentreer, dat het gevoel gewoon zwakker is... maar dat is ook zo als hij me likt... |
Citaat:
|
Punt is dat ik dus klaarkom TIJDENS de penetratie, zonder manueel gefrunnik of gelik van mijn partner...
|
Citaat:
Tis makkelijk mogelijk je meot alleen ff weten hoe :) |
Citaat:
|
ik vind het een beetje een loos bericht
|
Citaat:
|
Ik kom meestal wel door penetratie.
Weet niet hoe dan eigenlijk, hij zal mijn (so caled) g-plek wel stimuleren ofzow. Maar ik denk eigenlijk dat het ook de combinatie is, en penetratie en de opgewondenheid op zich en dan gewoon af en toe wat dingetjes erbij enzow. (denk aan dat hij me vingert of aan m'n tepels zit) Maar uiteindelijk kom ik dan terwijl het alleen penetratie is. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Blijkbaar hoor ik tot de 20% die wél klaarkomt van pentetratie *proud ;) *
Dat was weer even een nutteloze mededeling van mijn kant |
Citaat:
Dat zou wel ideaal zijn natuurlijk :D |
ik heb dat ik makkelijker,zeg maar super makkelijk kom door penetratie en moeilijk dmv stimulering van mijn clit. zeg maar.
lucky me! maar gefeliciteerd dat je het gisteren gehaald hebt ;) |
Citaat:
|
lukt mij niet hoor.....jammer genoeg.....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe kan je nu dan weten dat he tnouw niet lukt ? na 1 x proberen kanje zoiets niet zeggen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is gewoon zo dat heel veel vrouwen niet klaar KUNNEN komen door penetratie, en anderen wel. Jouw ex kan dat dus wel.. ik kan het bijv niet. Dat heeft niets te maken met hoe ik of degene met wie ik het doe neuk.. en dat doet ook helemaal niets af aan hoe lekker het is.. moest ik even kwijt |
Citaat:
Hey heb ik gezegd dat het d emeisje ligt dat ze neit vaginaal klaar kan komen ? Did i ever ? Ik probee rmijn uiterste best hiero en dan komt er weer iemand mij afzeiken, wat heb ik ooit gedaan wat mij minder maakt dan jullie ? Ohja ik kan niks goed das waar ook , thank god for feminism.... |
ik kom ook wel klaar door penetratie maar ik vind het "clitoraal"
klaarkomen heel anders en lekkerder... het duurde wel lang voor dat ik door penetratie klaarkwam |
mijn vriendinnetje komt ongeveer de helft (of meer) van de keren dat we het doen ook door alleen penetratie .. bestwel koel ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Weet wel dat mijn ex vriendin alle 2 wel lekker vond en dat bij vaginaal kon je vantevoren merken dat ze er bijna was , begon ze me steeds harder tegen haar aan te trekken of de bed/bureau steeds steviger beetpakt. Eens bij het echt klaarkomen was ze van super tens naar super slap gegaan totale ontspanning van het lichaam , uitgeput naast me liggen of op me/onder me. We waren een keer in de woonkamer bezig toen ik het idee kreeg om haar clitje maar lekker te stimuleren, naja dit ging allemaal goed. Ik besloot ook ff om super snel eht te doen en van het ene op het andere moment dus van normaal naar in eenkeer super tens spoot er warme vocht uit haar clitje. en toen was ze echt doodop je kon echt niks met dr :P dus denk dat je lichaam daar meer energie voor verbrand ofsow ( we zijn btw pas na de 5e keer klaarkomen gestopt , clitoraal he het begon gevoelig te worden zei ze ) Was best wel lachen had alleen pijn aan me handen/vingers maar die sapjes waren zeker weten wel lekker ;) |
vocht uit der clit? nooit van gehoord!
weet je zeker dat t niet gewoon pis was |
Citaat:
mammie vond het niet zo leuk.... |
Citaat:
maar je moeder had je maar aan de pil moeten sturen, ze had kunnen weten dat jullie t gingen doen jullie zijn immers meer dan een jaar bij elkaar, dan kan ze er van uit dat jullie t of al deden of t zeer binnen kort gingen doen. |
Citaat:
Meisjes kunnen wel spuitend klaa rkomen ( clitoraal ) dat weetje he ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
anders laat je toch zo'n staafje in je arm zetten, of de prikpil, daar weet je moeder dan niks vanaf
|
dit noem je toch geen klaarkomen door penetratie, waar je van klaarkomt is het wrijven van de penis langs je clitoris..
:confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
vocht uit klitje :confused: dat meisjes kunnen ejaculeren is algemeent bekend maar dat komt zoals spacegirl al zei echt niet daar vandaan ... zeker gewoon zweet hehe ;)
|
Citaat:
http://www.sexwoordenboek.nl/assets/...andje_fout.gif http://www.sexwoordenboek.nl/assets/...andje_goed.gif :p edit: toch is dat bovenste stukken relaxter :D |
hoe zouden ze dit in het grote kamasutraboek noemen..
brullende leeuw? http://www.sexwoordenboek.nl/assets/...andje_goed.gif |
irritant zo helemaal omhoog (met gebogen rug) vind ik :confused:
|
http://www.sexwoordenboek.nl/assets/...andje_goed.gif
zo kan ik mijn tempo beter regelen , en ist ook veel lekkerder mjah imho dan he |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38. |