Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Word ik aan het lijntje gehouden? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1867174)

enjoylife 30-09-2012 17:56

Word ik aan het lijntje gehouden?

Ik heb dus een hele leuke jongen ontmoet die ik dus 2 jaar geleden ook al leuk vond.
Maargoed, ik heb dus een paar keer met hem gezoend en toen ben ik twee keer bij hem thuis geweest. Hij vroeg zelfs of ik mee wilde op familieweekend! Ik was helemaal verliefd. Maar op een zondag had hij de hele dag kortaf gedaan en die avond zei hij zo:' ja sorry, ik heb met een meisje hand in hand gefietst want ze was dronken.' Ik reageerde bot, omdat ik het wel balen vond natuurlijk. Toen dacht hij dat ik een jaloers kreng was & zei hij niks meer. Dus ik ging met een rotgevoel slapen & de volgende ochtend had ik allemaal berichtjes van: ik zou heel graag wat met je willen & ik vind je echt leuk! ik wil echt voor je gaan. Maar 2 dagen later zei die: ja, sorry maar ik denk niet dat het iets wordt .Nu heb ik gisteravond in de kroeg met hem gepraat en hij zei: Ik vind je echt een heel leuk meisje! maar het gaat denk ik niks worden door dat wij verschillende roosters hebben en we elkaar alleen zowat op zaterdagavond zien. Dus misschien zie ik je over een week nog wel en dan zou het best kunnen dat het binnenkort nog wat wordt. Want ik vind je echt leuk

Maarja, ik weet nu niet wat ik moet. Want ik heb liever alles of niets. En nu lijkt het net of hij bepaald wanneer hij me kan hebben & wanneer ik kan wegwezen. En hij heeft me natuurlijk wel gekwetst. Dus tips zijn welkom?

Lusi 30-09-2012 18:02

Wat is er nou allemaal 2 jaar terug gebeurd, alles voor het in de kroeg praten?

Vraag uitleg om wat er destijds is gebeurd en ga na of dat weer opnieuw zou kunnen gebeuren.

enjoylife 30-09-2012 18:04

nee 2 jaar terug was het kalverliefde, had toen nog niet met hem gezoend.

Lusi 30-09-2012 18:15

Dus alles is nu gebeurd? Dat hij je meevroeg op familieweekend etc?

enjoylife 30-09-2012 18:16

oh zo. Nee, dat waren de plannen. Het had allemaal zo leuk kunnen zijn & opeens was het over!

Schrödinger 30-09-2012 18:26

Hij heeft gewoon geen interesse. Maar het lijkt alsof hij aan het aftasten is of je misschien fuckbuddy wil worden.

enjoylife 30-09-2012 18:28

Nee, hij is nog maagd. dus dat zal hem niet zijn, maar hij heeft nog nooit een relatie gehad & is altijd met zijn vrienden. Zijn vrienden zeiden ook tegen mij dat hij me echt leuk vind, maar hij weet niet wat hij moet.

bobje 30-09-2012 19:36

vraag dit gewoon aan hem

Colonel Sanders 01-10-2012 09:40

Nou, hij vindt je leuk maar hij twijfelt door externe omstandigheden. Jij vindt hem (geloof ik) ook heel leuk. In dat geval lijkt het me simpel: ga moeite doen om hem er van te overtuigen dat het wél kan werken. Zoek hem op buiten jullie roosters om. Ga samen wat leuks doen, bereid bijvoorbeeld een hele picknick voor en ga dat gezellig met zijn tweëen opeten. Niet afwachten!

Cherry Springs 01-10-2012 10:33

Het klinkt alsof je niet echt iets aan die jongen hebt. Eerst kwetst hij je en dan vindt hij je weer heel leuk maar denkt hij niet dat het wat gaat worden maar hij vindt je wel heel leuk. Heb je zelf ook niet liever een jongen die niet dat soort dingen doet, maar gewoon wéét dat hij jou leuk vindt en met jou iets leuks wil beginnen?

Reverend 01-10-2012 11:05

Hij heeft met een dronken meisje hand in hand gefietst?

.....en?

Verder lijkt het met vrij duidelijk dat het niets bijzonders gaat worden.

Nardin 01-10-2012 17:08

Spreek hem erop aan, hij alleen kan je antwoord geven!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53.