![]() |
klaar pijpen lekker
Welke meisjes vinden het lekker en geil om een jongen klaar te pijpen? En wat maakt het zo lekker of geil? vroeg ik mezelf af hoe jullie dat beleven. Gr.
|
Lekker z'n harde lul in je bek, jwt.
Ben jij trouwens echt 24 of staat die 88 voor iets anders? |
weet niet of ik mag doorlinken naar een ander forum, maar kijk hier is: honderden antwoorden
oehhhh heet |
het is gewoon oergeil om te doen.
|
K word er zelf opgewonden van, en het is gewoon lekker, daar pijp je dus voor, dat hij klaarkomt in je mond, zo zie k het dan
|
@Kim en Marijke. Bedankt voor jullie reactie. En slikken jullie dan het sperma ook door? Ervaren jullie dat als iets geils of willen jullie een jongen gewoon niet teleurstellen?
|
Topic opgeschoond. Allemaal graag ontopic en vriendelijk zijn voor elkaar.
|
Daarom heb ik ook wat van gezegd.
|
Citaat:
Het gebruiken van sperma tijdens pijpen maakt het pijpen lekkerder vind ik, En slikken jaa dat doe ik |
Citaat:
|
Citaat:
|
ben dan wel geen meid, maar ik vindt het ontzettend lekker om iemand klaar te pijpen. bij sommige slik ik wel zijn sperma, bij de ander niet. ligt aan de persoon. orale seks is een favo bezigheid bij me op seksgebied, zowel bij man als vrouw.
|
wut
|
ja . het slikken of oplikken vind ik ook geil.
niet alle sperma smaakt hetzelfde dikke klodders gaan moeilijker dan waterig sperma. |
Citaat:
|
Ik weet dat de vraag gericht is aan meiden, maar aangezien ik ook HALF meid ben voel ik me toch aangesproken :$
Ik zelf vind pijpen HEERLIJK, Alleen hou ik niet zo van de sperma, maar het feit dat ik (Tijdens pijpen) me vriend fking geil maak door wat leuke dingen te doen met me mond, lippen en tong, maakt mij ook opgewonden ;) Na dat hij is klaargekomen wordt ik verwend (Of andersom) :D (All bij all ben ik de baas in bed :$ ) |
topic weer opgeschoond. het is niet de bedoeling om het nu allemaal nog eens dunnetjes over te doen met dat geflame. Wie nu nog weer begint, krijgt een waarschuwing.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:53. |