![]() |
Verliefd op beste vriend
Hee allemaal,
Ik ben nu bijna een jaar heel erg goed bevriend met een jongen. We zien elkaar bijna elke dag, we wappen als we niet bijelkaar zijn. In het weekend spreek ik vaak met hem en soms een andere vriendin af, de laatste tijd gebeuren er soms rare dingen; ik lig in zijn armen in zn bed, zitten bijna te zoenen in een bosje.. Als ik hem vraag of hij iemand leuk vind geeft hij vaag of geen antwoord.. Ik vind hem echt heel erg leuk, maar ben bang dat ik onze vriendschap ga verpesten als ik zeg dat ik van hem hou.. Wat moet ik nu doen? |
Probeer hem te zoenen als je de volgende keer in zijn armen ligt.
|
Citaat:
|
Vertel het hem gewoon. Het is eng, maar het lucht wel op en wie weet wat eruit voortkomt. Als hij een goede vriend van je is heeft hij er ook wel begrip voor en houdt jullie vriendschap ook niet opeens op omdat jij hem leuk vindt. En 't klinkt alsof hij jou ook wel ziet zitten.
|
Zoenen doen jullie toch al? Waarom zou hij je wegduwen? :bloos:
Mocht hij dat doen, zou ik 'm je voortaan niet meer laten zoenen hoor. Je hebt 't recht om te weten waar je aan toe bent en als ie je dat niet wilt vertellen, is hij degene die jullie vriendschap op 't spel zet.. Ik zou 'm trouwens niet direct zeggen dat je van 'm houd ;). Hooguit dat je 'm leuk vind of dat je méér dan vriendschappelijke gevoelens voor 'm hebt. |
Citaat:
|
nou kleine stap dus, vertel het hem en ga ervoor.
|
Citaat:
Dat maakt het juist zo eng.. |
gewoon doen. het lucht op
|
Hele avond samen in zijn bedje gelegen, hele tijd in zijn armen <3 handjes vasthouden enz
Maar toch twijfel ik nog of hij me wel echt leuk vind, het is ook zo raar want we zijn al een jaar bestevrienden. Moet ik nu een stap zetten of moet ik afwachten wat hij doet? |
ik had het ook vond een goede vriend van me ook leuk. maar ik heb toch de stap verder gezet en hij wou even wachten maar nu zitten we heel vaak samen hand in hand of k bij um op schoot en als we weggaan altijd een kus en appen nu veel. ben blij dat ik het gezegd heb want het luchte me echt op.
en we zijn nu meer als vrienden. maar wat er gebeurt we blijven dat altijd |
In mijn ervaring houden jongens geen handjes vast en liggen ze niet met jou in je armen in bed of in de bosjes als ze niet óók willen zoenen. Als ik jou was zou ik volgende keer als ik zo in z'n armen lig gewoon mijn gezicht naar hem toedraaien, hem even aankijken en waarschijnlijk zie je dan wel aan hem dat hij het ook wil. En dan gewoon pakken dus. ;)
|
Hij heeft tegen beide mijn beste vriendinnen gezegd dat hij twijfelt, is het dan wel slim om een stap te zetten?
|
Hij kan ook twijfelen omdat hij niet zeker weet of jij hem ook leuk vindt,
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44. |