![]() |
The Saaicond Law #1723
Go
|
sann 50
Carn 48 Stefenootje 42 Lusi 38 Quintiano 35 Trimm Trabb 31 Sarah 26 Klaverhap 23 Chick Rock 21 Miekje* 20 Martiño 20 Little Phoebe 18 Frayne 17 Commendatore 16 Pip 11 MargotTenenbaum 9 deadlock 8 Macrador 8 Thomas. 8 Ingegerd 7 kid606 6 Noedelhap 6 Paranoide 6 Sadye 5 Snebbeltje 4 Mc Kauw 3 Lorelei 3 umberto 2 Turk February 2 Schrödinger 2 Uomi 1 wie ben ik? 1 Noci 1 Havock 1 DAH 1 Panopticon 1 |
hoi
|
Hallo lieve Sarah. Die mens en dier beter maakt. Vooral mens.
|
ik moest heel erg lachen om deze recensie van The 2nd Law:
http://www.roarezine.nl/2012/10/01/muse-the-2nd-law/ |
ja, met dieren doe ik niet zo veel
|
vandaag hadden mijn dieren onder de tafel geplast en er daarna met alle acht de pootjes doorheen gelopen en daarna rondjes gelopen door de kamer :facepalm: normaal zijn ze zindelijk hoor
|
mijn dier is heel zindelijk en plast nooit in de kamer.
|
Zo, de lege opnamekaart is af. Nu nog een beestje verzinnen die DRINGEND INTENSIEVE ZORG nodig had. Hmmmm.
|
Je kan vanalles zeggen over Muse, maar lui bezig? :D Het kost onzettend veel tijd en moeite om die nummers op te bouwen en te produceren en alles, met koren en strijkers en blazers en wat niet al. Maar goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.roarezine.nl/2012/09/28/mumford-sons-babel/ Right; dus als Muse een beetje hetzelfde truukje doet als voorheen is het waardeloos, maar als die hooiband van een Mumford & Sons het doet is het allemaal wel ok? Juist. |
Citaat:
|
Ach, hij heet Jeffrey.
|
Ik houd helemaal niet van majeur musenummers :bloos: Tot die conclusie kwam ik bij de nieuwe single, ofzo. Maar het was weer onverwacht fijn, dat hele album <3
|
Hooiband :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat leest dat irritant als mensen deze:D gebruiken wanneer die helemaal niet van toepassing is. Het verhaal krijgt dan iets raars.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Inderdaad, bezige baas. |
Maar goed, aan de andere kant, het is zijn fucking werk, muziek maken. Dus zo knap is het allemaal niet als je er elke dag de hele dag de tijd voor hebt.
|
Ik vind dat die nummers gezongen door de bassist niet per se hadden gehoeven. Vooral Save Me is best wel tergend.
|
Fucking kutkutkutkutkutkuthollandse :mad: Ga lekker weg uit Nightwish ofzo. Jij hoort daar helemaal niet.
|
haha, ik moest echt 4 keer kijken voordat ik door had dat die dude geen DERP-face trok:
http://static.omdb.si/posters/active/442223.jpg ah op de grote versie is het effect niet aanwezig. http://www.seat42f.com/wp-content/up...me-625x840.jpg |
Hahaha :d:d
|
:D Carn
|
alhoewel ik die scheve kop nu ook als eerste in de grote versie zie :(
|
Forumen en huiswerk maken gaat best tegelijkertijd (Y) Vooral al het om simpele oefeningen voor Nederlands gaat.
|
*topic reanimeer*
|
*kuch* Hoi Miekje! Hoe gaat het?
|
Citaat:
Ja, gaat wel. Druk aan de arbeid ter voorbereiding op toetsen en in de stress omdat ik nog geen stage heb, maar verder wel ok. Hoe is het met je inleiding? |
Af (Y). Ik heb het van pure ellende maar gewoon random gemaakt en opgestuurd. Ik wil zo graag van het kloteding af zijn :P
Moet je school niet helpen bij je stage enzo? |
Citaat:
Nee, mijn school doet daar in helemaal niks aan. Eigen verantwoordelijkheid enzo. School bemiddeld alleen in ruzies die kunnen ontstaan tussen de student en de praktijk waar hij/zij stage loopt. |
Oh, dat is stom. Voor wanneer moet het geregeld zijn dan?
|
Hoi! Frayne, betekent je nieuwe naam eigenlijk ook iets? Of zijn het gewoon random letters die leuk klinken samen?
|
Citaat:
Citaat:
|
Het is zo apart hè, alleen RedBull heeft effect bij mij. Andere energydranken doen helemaal niks voor me.
*zit te stuiteren* En jaja, ongezond, drink het ook heel af en toe. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben altijd inspiratieloos, dus kijk ik in mijn omgeving en het is eerste wat ik zie en wat een beetje leuk is wordt het dan! Zo kwam ik aan Interglot en Frayne. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach. Ik vond het wel leuk, dus ik heb er niet te veel over nagedacht.
|
Citaat:
Maar, ja, toch is het echt zo. Misschien moet ik het eens blind testen. |
Jolt Cola. Zo goed dat het in Nederland verboden is :o
|
Citaat:
Volgende week begint mijn stage al :O Officieel. Citaat:
|
Oei! Dat is stom! Maar het gaat je vast wel lukken (Y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33. |