![]() |
Laat Letteren niet verschralen, breng uwer verhalen
Verhalenwedstrijd? (y)
|
Citaat:
Ik ben op dit moment bezig mijzelf te verdiepen in cross-gender schrijven. Is dat misschien een idee? Dus, thema: Gender identity |
(Y) Thema: herfst (lekker origineel), onderweg, slot?
|
Leuk :D verhaaltjes lezen
|
:n:n Schrijven
|
Gender identity? Nadere uitwerking? Wat bedoel je ermee?
|
Citaat:
Het is wat lastig uit te leggen in het Nederlands merk ik... :s Er zit namelijk nog al wat verschil tussen hoe mannen en vrouwen denken (en kijken). |
Citaat:
|
Ik zou er best ooit wat over willen schrijven, maar denk dat het nu teveel kruim kost tussen Onbestemd en NaNoWriMo door.
|
Goed idee (Y) Ik ben voor een breed thema.
|
We kunnen ook een Halloweenwedstrijd houden; ouderwets griezelen!
|
:cool: Dat is ook wel weer een uitdaging!
|
Wat denken jullie ervan om over een week een poll te openen met alle ideeën, met alle toelichtingen in de eerste post?
|
Herfst klinkt goed, beetje algemeen misschien. Gender identity is interessant maar misschien niet breed genoeg.
Ik zal nadenken! :) |
'Midlifecrisis'
'Online' 'Cider en de Spaanse avondzon' 'Katten versus honden' "Verhaal een lied" -> kies een lied naar keuze en schrijf er een verhaal omheen "Ontketen een creatieve oorlog met DoP" -> neem een gedicht van daar en laat zien dat welk thema ook in proza mooier is dan in dichtvorm :p |
Citaat:
|
Overigens lijkt me er niets op tegen om DoP op een vriendelijke manier op stang te jagen :p
|
Herfst lijkt me niet, we hebben al een Lente-thema gehad dit jaar :)
|
Citaat:
Ik heb liever iets concreets waar ik dan zelf de inhoud bij bedenk. Dus niet iets als 'Vertrouwen' of iets dergelijks maar dan liever 'Lamp' of 'Oprit' of 'Afvalbak'. :o(y) Serieus, Lamp zou best tof zijn. :cool: |
Citaat:
|
Ik vind het prima
|
Citaat:
|
Daar is het nu wel tijd voor ja :o
|
Ik zal er staks een posten (ben nu mobiel online) maar als iemand anders zich geroepen voelt om dat nu te doen, is dat ook goed.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06. |