![]() |
je laatste wens?
wat is op dit moment je wens, wat je echt ontzettend graag wilt?
wat zou jou laatste wens zijn als je ongeneeslijk ziek werd verklaard, en nog maar 2 weken te leven had? |
Met nog maar twee weken te leven heb ik denk ik niets meer te willen. De gelegenheid om helder van geest afscheid te kunnen nemen van iedereen, misschien.
|
Een winner Taco.
|
Citaat:
|
Ik denk dat ik lekker thuis zou willen zijn met mijn vriend, huisdieren en af en toe familie/vrienden. Gewoon alles relaxed, geen gestress en waarderen wat je hebt.
|
Gewoon alle try before you die dingen toch :P
|
Citaat:
|
Iedereen zien die veel voor je hebben betekend, en bedanken daarvoor. Afscheid nemen van dierbaren is voor mij wel belangrijk, denk ik.
|
Ik zou nog graag een tocht roeien in de buurt van m'n schoonouders, dat lijkt me echt gaaf. Verder heel veel tijd doorbrengen en avondjes eten en gezellig samen zijn enzo met vrienden, familie, collega's, kennissen en iedereen die me dierbaar is.
|
De wereld veranderen
|
try before you die vind ik indd wel een goeie
|
Citaat:
Try before you die is, zoals ik al eerder zei, iets persoonlijks. Zo wil de één misschien nog parachutespringen terwijl de ander liever een midget neukt. Zeggen dat "try before you die" een goeie is is derhalve een lege opmerking. |
Ik denk gewoon gekke dingen gaan doen die ik nu anders niet zo snel zou durven. En gewoon goed afscheid kunnen nemen van mijn dierbaren.
|
Ik zou kernbommen op Rusland gooien en ik zou kernbommen op de VS gooien. Tevens zal ik de koningin van de troon stoten en een heel ander Nederland creeren.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wat is je wens 2 weken voordat je overlijd. |
Citaat:
Citaat:
|
Ik zo nog een keertje naar Rome willen gaan.
|
Citaat:
Precies dit, ik zou ook heeeel graag terug willen naar Rome (: |
Alle mensen die in het buitenland wonen die me heel dierbaar zijn naar nederland halen en afschijt nemen
|
afschijt :D
|
Citaat:
|
Met dolfijnen zwemmen, naar Thailand Amerika hawaii curaçao nieuw zeeland Suriname
parachute springen , zeehondje vrijlaten egel vast houden , dolfijnen trucjes laten doen , skieen met 2 stipjes op de e , touwerij mee maken , suiker feest , turkse of marokaanse bruiloft , mee doen met de nieuwjaarsduik , zien dat me zus en haar vriend ouders worden , en dat me broer en zijn vriendin ouders worden dat was het wel zo beetje volgens mij |
Stiekem wil ik een vriendje en dan heel erg verliefd zijn op elkaar en oneindig veel aandacht en liefde en aandacht en kusjes en knuffeltjes. :o Ik heb echt aandacht te kort dan wel hormonen teveel ofzo, ik weet het niet hoor. :D (N) Maar goed, dan zit je weer met iemand vinden en verliefd worden op elkaar en dat moet ook maar net lukken en blablabla. Ik denk dat dat trouwens zowel voor nu is als wanneer ik over twee weken doodga, hoewel in dat laatste geval het wel een beetje triest is voor diegene die dan net helemaal verliefd op me is. Als ik over twee weken doodga en dat weet zou ik misschien gewoon gaan aankloten met wat ik nu heb (want nou ja, over gevolgen zoals 'wat doe ik als ik uitgekeken ben op deze die ik immers niet echt leuk vind') hoef je dan ook niet meer echt na te denken.
|
Citaat:
Ja dat zou ik ook wel willen, dood gaan met een smile :) |
een wereldreis maken! :)
|
Ik zou een revolutie beginnen. Met achter mij een heel burgerleger, tot de tanden toe bewapend en met de beste bescherming tegen kogels, slagen, steken en rondvliegend puin en explosie's.
|
Citaat:
|
Betaald vrij voor mijn vriend, en dan een flinke hoop geld om samen te reizen. Twee dagen voor mijn dood terug komen. Samen mijn graf graven en daarin samen liggen terwijl we praten over de dingen die op dat moment door ons hoofd gaan en samen naar de sterren kijken. Het is een heldere nacht natuurlijk. Bij zonsopgang komen familie en vrienden afscheid nemen. Er is feest, er wordt gedanst, muziek gemaakt en er is een grootse bbq. En dan, vlak voordat ik dood ga gaan mijn vriend en ik samen in mijn graf liggen. Hij houdt mij vast in mijn armen en familie en vrienden staan om het graf muziek te maken en te zingen. En dan gelukkig sterven. Diezelfde avond gooien ze mijn graf dicht (zonder mijn vriend erin natuurlijk) en feesten ze verder tot de volgende zonsopgang.
En natuurlijk doet mijn kat ook overal aan mee en krijgt die een lekker mals konijntje. O, en een schoonmaakster voor mijn vriend, zodat hij na mijn dood alnog een beetje in een fatsoenlijk huis kan leven zonder te veel tijd van zijn hobby's op te geven. |
Citaat:
Ik blijf mij me terugkeer naar Rome. Misschien dat het valt te regelen dat ik helemaal in mijn eentje de Sint-Pietersbasiliek en het Pantheon mag bezoeken. Dat zou geweldig zijn. |
En ik zou de laatste twee dagen onwijs aan de coke gaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou naar Engeland en de VS gaan, om vrienden van mij in het echt te ontmoeten en in Costa Rica met baby luiaardjes knuffelen. Dan kan ik gelukkig sterven. ^_^ |
Een pandabeer knuffelen.
|
Alles mogen van mn ouders en alles doen wat ik wil... dit klinkt heel erg verwend maar ik wil de laatste 2 weken waardig afsluiten;)
|
ik zou zo lang mogelijk feesten , zuipen en plezier hebbe
|
Citaat:
|
Nog een keer naar New York
|
Ik wil sowieso nog naar new york en aan de smack voor de laatste paar dagen
|
Subwaybroodjes eten. Heel, heel, heel veel subwaybroodjes eten. Samen met mijn vriend, die dan hier moet zijn, en mijn ouders en vrienden.
|
Twee weken vol plezier en fijne mensen.
|
Dicht bij iemand zijn van wie ik hou okal is ze niet mijn vriendin
|
Vigilante gaan. Dan mogen Mohammed B, Jason W, Samir A en al die andere gekkies, hopen dat ze nog veilig achter slot en grendel zitten. Ter voorkoming van groter leed.
|
Een dag in amerika op de prairie genieten van de natuur. En zien hoe mooi de wereld toch is. <3
|
base jumping, skydiving, vliegen met wingsuit, vissen op haaien en uhmm ow mag het maar 1 wens zijn??
vrede op aarde ^^ |
Citaat:
|
Ik zou nog een keer naar Suriname gaan. En alles doen wat in me opkomt.
|
Citaat:
|
who want's to live forever? hmmm, ik denk dat ik zou wensen dat ik nog langer zou blijven even... jaartje of hmm, 10/20
|
Weinig anders dan wat ik nu doe. Wat ik nog per se wil doen, is niet in die laatste twee weken te doen. Sowieso nog een dagje of wat meer met mijn beste vriendin hangen, en de resterende tijd wil ik graag naar Polen. Liftend dan, en op de laatste paar dagen nog wat verder in zuid-oostelijke richting en kijken hoe ver ik kom, dat kan best in mijn eentje als ik dan toch al doodga.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14. |