![]() |
Masturbatie
Hee,
Na een aantal traumatische gevolgen,durf ik niet meer aan mezelf te zitten, in de vorm van masturberen. Ik vraag me af...zijn hier meer mensen die het niet meer durven? Moet ik er wel bij zetten,voordat die ervaringen waren,deed ik het zeer weinig. |
Ik heb hetzelfde gehad, mijn angst is nu wel over maar nog steeds masturbeer ik zelden tot eigenlijk nooit, heb er geen behoefte aan :)
|
Nee ik ook niet echt. Maar af en toe wel,en dan is het frustrerend als je het niet durft.
|
Waarom durf je het niet?
|
Misschien vindt ze het wat te genant om dat nu zo te zeggen. In elk geval mag je me steeds pm'en!
|
Na een aantal traumatische ervaringen.
|
Waar ben je bang voor? alleen het orgasme? of het geheel? Wat vind je er precies zo eng aan?
En durf je bijvoorbeeld wel naar je vagina te kijken, of tampons te gebruiken? |
Geen idee waar ik bang voor ben. Nee,tampons durf ik ook niet te gebruiken.
|
Citaat:
|
Dan is het niet zo gek dat masturberen ook niet lukt. Probeer voor jezelf te bedenken wat voor aanrakingen je wel durft bij jezelf, en probeer dat rustig op te bouwen. Eventueel kun je er de hulp bij vragen van een seksuoloog (bijvoorbeeld gratis en anoniem via sense.info)
|
Dankje :)
|
Reverend, angsten hebben de eigenschap dat ze niet rationeel zijn. Dingen als "zet je eroverheen" zijn dus ook behoorlijk zinloos want als TS dat zou kunnen had ze hier geen topic geopend. Enige wat je met zulke reacties wel doet, is mensen ontzettend tegen de haren instrijken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: Reverend zegt het natuurlijk wat directer dan de meeste leden zouden doen, maar jij geeft eigenlijk vrijwel hetzelfde advies.. |
Citaat:
En als ze niet bereid is om de traumatische ervaring te delen (wat ik prima kan begrijpen) blijft het verder ook gewoon gissen voor ons. Maargoed, ontopic. Verder geklaag mag je altijd in mijn inbox werpen. |
Nog even een vraagje:
Waarom durf je wel seks en "internet seks" te hebben, maar is masturberen een probleem voor je? |
Ik durf geen seks te hebben?
En internet seks met woorden,is heel anders dan aan jezelf zitten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
*Slikt woorden in*
Ik heb mijn antwoorden gehad,en ga er verder niet meer op in,zelf bescherming. Niemand hoeft te weten wat die ervaringen zijn. Topic mag dus ook dicht. |
Juist ja. :)
|
Citaat:
|
Dus de topics waarvan ik wil dat ze open blijven,worden zonder pardon gesloten,mag er eindelijk een topic dicht,moet ie open blijven. Waar is de logica van dit forum.
|
nou het is ook raar dat je het ineens niet meer erover wilt hebben mensen zijn hier om te helpen en jij maakte een topic aan en ineens zeg je BAM doe me topic maar dicht....
|
Omdat ik al tips gehad heb?
|
Open topics zijn leuk voor het nageslacht zolang er wat zinnigs te melden blijft. Ik denk dat er genoeg mensen zijn met problemen na ervaring x of y.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53. |