![]() |
Lekker goedkoop winkelen bij de Saaiction #1725
*O*
|
Quintiano 78
Stefenootje 61 Noedelhap 46 Martiño 42 Commendatore 35 sann 30 Paranoide 28 Chick Rock 22 fizzle-fluffy 20 Miekje* 19 Pip 18 deadlock 18 Sarah 13 Klaverhap 13 Carn 13 kid606 12 Lusi 7 Macrador 6 umberto 6 Uomi 4 Little Phoebe 3 Trimm Trabb 3 freezer 2 Lorelei 1 Sadye 1 |
De top 3 gehaald! :cool:
|
Kut, wéér eerste. Vorige topique ook al :( Het gaat niet zo goed met me, geloof ik.
|
Wat sta ik leuk tussen jullie in :cool::bloos::cool::bloos:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij flirt je stijf bellen de mannen van de radio iemand op voor een ander, om te vragen of diegene met 'm op date wil (twv 75 euro) of dat je hem live op de radio afwijst en zelf 75 euro cash krijgt. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Damn, deed mn pa dit maar toen ik 4 jaar oud was :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze kiezen je niet uit als ze weten dat je het toch wel samen opdrinkt he. Het moet natuurlijk wel een spannend verhaal zijn. D'r was eens een meisje dat ging flirten met d'r baas van 20 jaar ouder ofzo :cool: En een paar dagen terug een vrachtwagenchauffeur die een vrouw iets van vijf minuten gezien had, hij had als eerste tegen d'r gezegd: 'ZO! verliefd verloofd getrouwd!' en daar had ze niet op gereageerd :confused:
|
Citaat:
|
Ik heb vandaag 60 koptelefoons bij de Action gekocht trouwens :o
|
Hah, ik heb allebei de woorden bij 2 voor 12 geraden (Y)
|
Ik beide niet maar zoef de haas wel en ik wist best veel antwoorden zoals Magna Carta en Dordrecht.
|
Ik ging vol enthousiasme naar wie ben ik om je te raden, maar je was al geraden -O-
|
Ik ben wel een beetje vriendjes met de Action. Waarom meer uitgeven voor bijvoorbeeld schoolspullen en onderbroeken/sokken/schoonmaakspul dan nodig?
|
Citaat:
|
Ivm opleiding kan ik mijn abonnement op het nederlands tijdschrift voor geneeskunde omzetten in een gratis abonnement. Op 24 september kreeg ik een brief waar in stond dat ik dat na 1 oktober kon doen. Dus ik leg de brief in mijn to do bakje en gooi de envelop bij het oud papier. Nu keek ik eens in de brief om te kijken hoe ik dat omzetten precies moest doen. Staat er in de brief "U registreert zich met de abonneegegevens van de adreslabel". Neeee :facepalm: je zet belangrijke informatie voor de ontvanger van een brief die ze pas na een week kunnen toepassen, toch niet op de envelop?
|
Citaat:
K ga morgen naar alca soort disco maar dan fris met me maatjes. Effe lekker los. |
Oh kak :facepalm:
|
:D:D:D In het kader verschrikkelijke namen: de tweede naam van mijn collega is JELLY. :D:D:D:( Haar hele naam is ook verschrikkelijk, maar in het kader van googlebaarheid laat ik die even weg.
|
Haha Jelly, iemand uit mn klas heet kenny Klaas jan haha.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar heb ik ooit een schoolfeest gehad, en omdat ik nooit op school was had ik het bericht niet gekregen dat de hogere klassers pas later moesten komen... Ik heb 2 uur tussen de brugklassers gezeten en ben toen maar gaan zuipen met m'n docenten, totdat m'n klasgenoten er waren. :') Ben je trouwens ook bekend met de Blue Lagoon/Warehouse? Daar hadden we ook wel eens feestjes. Met kooi-dansende 2e-klassers. Mooie tijd. |
Citaat:
Ik moet iets bekennen.. ik ben stiekem een heel klein beetje verliefd op kid606 :bloos: Maar wel maar een heel klein beetje hoor :o |
Ik beetje boel :o
|
zo, ik heb alle rekeningen betaald en alle formulieren ingevuld die ingevuld moesten worden :Y
|
Citaat:
|
Ik zit met wie ben ik? te pm'en en ik realiseer me net pas dat de volgende alles kan lezen :D
|
Ik ben overigens morgen in Utrecht. Valt daar nog iets te beleven op party gebied? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Blackout. :D @ Trimm
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Superschattig <3
|
God, schuren :D Keihard, ook nog.
|
Jaa ben pas 13 he, dan moet je ook nie té ver gaan.
|
Freezer, is het waar dat 12- en 13jarige jongens bij zo'n avond vooraf een condoom omdoen zodat het niet opvalt als ze in hun broek komen van het schuren? Of is dat weer zo'n fabeltje dat opgeblazen wordt door de media?
Hoef je geen antwoord op te geven hoor :D maar ik dacht, als we hier nou toch een echte dertienjarige hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03. |