![]() |
Enquette pesten wiskunde opdracht
ik zou graag dat jullie dit willen invullen
mvg Enquête 1. Bent u een man of vrouw? o Man o Vrouw 2. Hoe oud bent u? …… jaar. 3. Kruis u hoogste afgeronde opleiding aan: o Lagere school/basisschool. o VMBO-bl; VMBO-kl; LTS; LEAO; Ambrachtsschool, enzo. o VMBO-gl; VMBO-tl; MAVO;MULA. o HAVO; HBS. o VWO. o MBO. o HBO. o Universiteit. 4. Waar bent u gepest? o School o Werk o Social media o Buiten o Anders 5. Op welke manier bent u gepest? meerdere antwoorden mogelijk. o Fysiek geweld. - Via social media. o Met woorden. - Anders….. 6. Waarom denkt u dat u gepest werd? Meerdere antwoorden mogelijk. o Ik was te dik. o Ik was lelijk. o Ik was onzeker. o Ik was makkelijk slachtoffer. o Anders…….. o Ik weet de reden niet. 7. Hoe ging u met pesten om? Meerdere antwoorden mogelijk o Ik trek het me niet aan. o Ik voelde me beledigd. o Ik voelde me onzeker. o Ik werd kwaad/ging vechten. o Ik vertrouwde mensen niet meer. o Ik huilde. o Anders………. 8. Wat deed/doet u tegen pesten ? o Niks, ik praten met niemand. o Ik ging naar de leiding . o Ik ging naar de veroorzaker . o Ik ging naar de politie. o Ik ging naar me ouders. o Anders….. 9. Bent u geholpen om het pesten te stoppen? o Ja, met behulp van me ouders. o Ja, met behulp van 1 of meerdere hulpverlener(s). o Ja, met andere hulp. o nee 10. hou oud was u ongeveer toen het begon en stopte? Ik was …… jaar tot …. Jaar/heden. |
Waarschijnlijk is het beter om hier even een anonieme enquete van te maken met bijvoorbeeld de site www.thesistools.nl of www.surveymonkey.nl/
|
Ik zie hier niet echt een verband met wiskunde
|
Het wiskundige hieraan is dat ik de uitslagen in cirkeldiagrammen enzo moet verwerken
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53. |