![]() |
hoe verkering vragen?
Hoe vraag ik verkering op een volwassen manier?
Zo iets als: wil je mijn vriendin zijn? Vroeger was het altijd zo van: wil je verkering? Dat was basisschool en daarna heb ik dat nooit meer gevraagd. Ik ben 16 jaar. |
Als je 16 bent, hoef je het nog helemaal niet op een volwassen manier te doen.
Daarnaast denk ik dat voor mij altijd een beetje zo gegroeid is, nooit met een echte vraag die territorium afbakent. Maar je kunt het gewoon recht op de vrouw af vragen, niets mis mee (Y) |
dit is precies de vraag waar ik ook mee zit en ik begrijp je antwoord niet uitzicht... dus wat zeg je dan? wil je verkering klinkt gewoon niet lekker als je iets ouder bent
|
Als je volwassen bent vraag je over het algemeen geen verkering meer.
|
Ik heb het überhaupt nooit over verkering vragen. Als jullie eens een goeie date gehad hebben kun je vragen of ze je vriendin wil zijn of of ze het 'officieel' wil maken ofzo, maar als het goed is groeit dat vanzelf zo zonder dat je het direct moet vragen.
|
Citaat:
Je vraagt het inderdaad niet meer. Je rotzooit wat en soms krijg je dan 'the talk' of jullie monogaam willen zijn. Of het 'wat zijn wij nu eigenlijk van elkaar', dat zijn leuke momenten. |
Citaat:
|
Citaat:
Hij wil op een volwassen manier een relatie aangaan. Dan kun je uitleggen hoe volwassenen het doen. Ook voor 30+ers is er geen richtlijn. |
Citaat:
|
'hoe zit het nu eigenlijk tussen ons?:o'
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wel lekker veilig, dan mag de ander het zeggen :o
|
Ik vroeg na een aantal dates meestal of we nu dan een stel waren - of hij mijn vriendje was/ik zijn vriendinnetje.
|
het gaat mij niet zo zeer om een volwassen manier, maar gewoon de manier van een 16 jarige
|
Ik ben zelf helemaal niet gecharmeerd van het niet vragen. Gewoon vragen of ze verkering wil. Dat is voor alle leeftijden. Daarbij neem ik aan dat je wel weet wat ze gaat antwoorden en dan maakt het helemaal niet meer uit hoe je het vraagt. Ze zal echt niet opeens afknappen op een vraagje hoor.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05. |