![]() |
Gaten-bedekkende stof gezocht!
Hallo allemaal, nu de winter eraan komt, wil ik al helemaal in orde zijn met mijn garderobe, maar ik zit met een probleempje.
Vorig jaar had ik ergens een prachtige winterjas gevonden: lichtbruin leer-achtig, binnenin wol dat wordt omgeslagen aan de mauwen, ik was er echt verliefd op :D Maar door omstandigheden had ik rond januari ergens mijn jas tegen ronde lampen laten liggen in een make-up zaaltje, je kent ze wel; ronde lampen zo rond de spiegel. Gevolg: twee gaten erin; best wel grote. (als je je middelvingers en duimen tegen elkaar duwt; die grootte ongeveer) Maar aangezien ik de jas zo mooi vind en ik ze waarschijnlijk niet terug ga vinden, wil ik ze behouden, maar moet ik de gaten wel bedekken met een stofje. Waar koop je zulke stofjes, of weet iemand een leuke print dat past bij mijn jas? (lettend op de beschrijving van de jas) Iets willekeurig mag ook, daarmee bedoel ik; een hoofd van een bekend persoon, iets waarmee je nog kan lachen :o Of de vlag van een land bijvoorbeeld. Andere ideeën zijn zeker ook welkom ;) Laat me weten! |
Koop bij de Zeeman een t-shirt in de kleur van je jas voor 1 euro en knip een stuk stof groot genoeg om het gat te patchen en dan erop naaien ;)
|
Naaiwinkels hebben vaak van die applicaties die jij noemt die je erop kan naaien.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01. |