![]() |
goedkope beats gevonden / jongerenhandel
Ik had laatst een topic geopent waarin ik zei dat ik aan jongeren handel zou willen doen, dus ik ben zojuist gaan googlen naar goedkope beats by dre (dat zijn koptelefoons die rond deze tijd in zijn) en kwam op een site genaamd iOffer, de site mag ik denk ik niet linken in verband met reclame, maar dus, op die site keek ik naar beats by dre's en zag ik dat ze verkocht werden onder de 50 euro terwijl ze normaal rond de 150/200 euro kosten? Zou dit illegaal zijn of fake? Ik zou graag willen dat iemand een kijkje erop neemt en me kan vertellen of het echt en vertrouwbaar is. MVG.
|
Als jij een business wilt beginnen, denk ik niet dat je bij iOffer moet zijn. Je moet sowieso in dit lijstje komen dan.
Overigens heeft Dr. Dre zijn belang in het product verkocht. Voor mij zijn dat alarmbellen. |
Citaat:
|
Ik denk niet dat jij het punt ziet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Denk je dat mensen echt zulke dure artikelen op jouw onbekende site zonder ideal etc gaan kopen ipv de bekendere winkels zoals bol?
|
Citaat:
_________ Goedkope beats zijn fake, Waar die dingen weg komen? Vast uit een of andere fabriek in china, Goedkoop, Door kinderhandjes genaakt. |
volgens mij zijn ze in china meer van het hard laten werken van jonge volwassen tegen een zeeeeer laag loon. dus geen kinderarbeid :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33. |