Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Werk, Geld & Recht (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=60)
-   -   goedkope beats gevonden / jongerenhandel (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1867477)

Karistir 06-10-2012 20:45

goedkope beats gevonden / jongerenhandel

Ik had laatst een topic geopent waarin ik zei dat ik aan jongeren handel zou willen doen, dus ik ben zojuist gaan googlen naar goedkope beats by dre (dat zijn koptelefoons die rond deze tijd in zijn) en kwam op een site genaamd iOffer, de site mag ik denk ik niet linken in verband met reclame, maar dus, op die site keek ik naar beats by dre's en zag ik dat ze verkocht werden onder de 50 euro terwijl ze normaal rond de 150/200 euro kosten? Zou dit illegaal zijn of fake? Ik zou graag willen dat iemand een kijkje erop neemt en me kan vertellen of het echt en vertrouwbaar is. MVG.

Uitzicht 06-10-2012 22:06

Als jij een business wilt beginnen, denk ik niet dat je bij iOffer moet zijn. Je moet sowieso in dit lijstje komen dan.

Overigens heeft Dr. Dre zijn belang in het product verkocht. Voor mij zijn dat alarmbellen.

Karistir 06-10-2012 22:46

Citaat:

Uitzicht schreef: (Bericht 32820123)
Als jij een business wilt beginnen, denk ik niet dat je bij iOffer moet zijn. Je moet sowieso in dit lijstje komen dan.

Overigens heeft Dr. Dre zijn belang in het product verkocht. Voor mij zijn dat alarmbellen.

Daar zijn de prijzen kei hoog, bestellen en hoger dan dat doorverkopen gaat 'm nooit worden

Uitzicht 07-10-2012 10:44

Ik denk niet dat jij het punt ziet.

Karistir 09-10-2012 19:27

Citaat:

Uitzicht schreef: (Bericht 32820401)
Ik denk niet dat jij het punt ziet.

En hoezo niet?

honkballertje 09-10-2012 21:19

Citaat:

Karistir schreef: (Bericht 32824685)
En hoezo niet?

Omdat die producten door de producent voor een bepaalde prijs aan een leverancier verkocht worden en die leverancier wel gek is als hij het product voor een lagere prijs aan jou verkoopt dan waarvoor hij ze zelf ingekocht heeft. Als iemand je goedkope (dat wil zeggen, goedkoper dan de originele standaard in een winkel) beats by dre aanbied mag je ervan uitgaan dat ze gewoon fake zijn.

Uitzicht 10-10-2012 12:31

Citaat:

honkballertje schreef: (Bericht 32825036)
Omdat die producten door de producent voor een bepaalde prijs aan een leverancier verkocht worden en die leverancier wel gek is als hij het product voor een lagere prijs aan jou verkoopt dan waarvoor hij ze zelf ingekocht heeft. Als iemand je goedkope (dat wil zeggen, goedkoper dan de originele standaard in een winkel) beats by dre aanbied mag je ervan uitgaan dat ze gewoon fake zijn.

(y) Dat is het dus helemaal.

Karistir 10-10-2012 20:07

Citaat:

honkballertje schreef: (Bericht 32825036)

Dat snap ik, lijkt me logisch. Maar waar halen hun het vandaan dan?

hitz0r 10-10-2012 20:39

Denk je dat mensen echt zulke dure artikelen op jouw onbekende site zonder ideal etc gaan kopen ipv de bekendere winkels zoals bol?

S0meone 19-10-2012 07:14

Citaat:

hitz0r schreef: (Bericht 32826963)
Denk je dat mensen echt zulke dure artikelen op jouw onbekende site zonder ideal etc gaan kopen ipv de bekendere winkels zoals bol?

Als je nu de hele discussie leest kan je ook eens wat nuttigs zeggen want in mijn ogen heeft dit er niks mee te maken,...
_________
Goedkope beats zijn fake, Waar die dingen weg komen? Vast uit een of andere fabriek in china, Goedkoop, Door kinderhandjes genaakt.

huntingyade 19-10-2012 13:29

volgens mij zijn ze in china meer van het hard laten werken van jonge volwassen tegen een zeeeeer laag loon. dus geen kinderarbeid :P

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33.