Citaat:
bloodyb schreef:
(Bericht 32846008)
@Martino. Jij hebt dit vast vaker bij patienten gedaan. Hoe vaak komt het voor dat ze dan een stijve krijgen en zijn ze dan erg verrast?
|
Ehm, ik heb dit nog nooit bij patiënten gedaan, het hoort ook niet echt bij mijn werkzaamheden. :p Dus ik zou het niet weten, het schijnt incidenteel voor te komen, maar dat heb ik niet echt uit de eerste hand vernomen.
Citaat:
InfoBoy schreef:
(Bericht 32846316)
Dat krijgt niemand in die situatie hoor.. Of je moet een extreme fetish voor artsen en gevingerd worden hebben.. Bovendien heb je meestal klachten als je zo'n onderzoek moet ondergaan en ben je al wat ouder.
|
:facepalm: Onzin, je moet eens niet zo generaliseren. Het is vast waar dat het niet veel of standaard voorkomt, maar het is onjuist als je zegt dat het nooit voorkomt, en het is al helemaal niet raar, maar prima te verklaren.
De prostaat is gevoelig, en als je het niet gewend bent kan het gewoon tot een erectie of soms een spontane ejaculatie leiden als je opeens op die plek gestimuleerd wordt, dat is voor iedereen anders. De meeste mensen zullen standaard gespannen zijn op zo'n moment, de een kan dan helemaal geen erectie krijgen, de ander krijgt juist (al dan niet ongewenst) een erectie.
Een erectie hebben wil ook niet zeggen dat je per definitie geil of opgewonden bent.
Verder wil ouderdom helemaal niks zeggen over seksuele activiteit en komen prostaatklachten al veel voor rond het 40e/50e levensjaar, en dan zijn veel mannen sowieso nog seksueel actief (of ervaren ze problemen tijdens de seks juist door die prostaatklachten).
En Pip hierboven kan je vast een paar interessante verhalen vertellen over wat er allemaal voor ondeugendheden die 'oudjes' uithalen zodra ze in een verpleegtehuis zitten.
|