![]() |
Saai-matching #1727
GO !
|
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Quintiano 89 Chick Rock 76 Sarah 60 Stefenootje 54 Lusi 40 Qimm 23 Noedelhap 22 sann 15 Snebbeltje 14 Etmakas 12 kid606 10 Mc Kauw 9 Little Phoebe 9 Paranoide 9 Frayne 8 Sadye 7 Pip 7 Klaverhap 7 Uomi 7 Miekje* 6 Lorelei 6 Carn 4 deadlock 3 MargotTenenbaum 2 Ingegerd 2 :o |
Oh, dat ging ik net doen :P
|
Hmmm, ga zometeen slapen in een schoon bed.
|
Ik ook. In een relatief schoon bed.
|
<3 |
Heey mensen, is dit gewoon een praattopic of iets anders? :P
|
@
Cyberia is een heel sinister iets waar dit soort muziek wordt gedraaid: |
*tuinslangen in Quintiano's haar doet*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeg welke vrouw heeft Noedelhap zwanger gemaakt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
e-matching heeft wel een prachtig idee van wat hoger opgeleiden dragen witte hemden http://dating.lerenleven.com/images/e-matching.PNG of boy/girl next door dingen http://www.fourcorners.nl/oni.app/th...t=1&cache=true Want lager opgeleiden dragen dit niet? :confused: |
Wel een leuk jurkje.
|
Nee maar srsly, ik wil een dochtertje. En een pot zure bommen. Nu. Ik ben godbetert bijna 30, mijn biologische klok tikt!
|
Citaat:
|
Ik vind het ook wel grappig hoe ze die reclames zo non-beledigend mogelijk proberen te maken. Door zo'n beetje half-cryptisch te zijn, zodat de dommere medemens niet weet dat ze ACHTERGESTELD worden.
|
Ik ga slapen. Toedeledokie :)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Topic: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1866985 |
Oei, "toppie".
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik wilde dat eigenlijk gewoon zeggen omdat ik vond dat Stefenootje nog al hard reageerde op Lusi. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Trouwens Macrador, ouwe JANET van me, nu je hier toch bent. Ken je het kookprogramma de Dagelijke Kost? Op België 1?
Ik kijk het weleens omdat ik koken leuk vind, maar ook omdat ik het taalgebruik grappig vind. 'opgepast he, een klein chilipeperke, ten op zichte van een groot chilipeperke kan veel straffer zijn' <3 |
Citaat:
Maar goed, klaar, happy happy joy joy! |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat heeft verder niks met mij te maken :p |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar, doen Vlamingen ook weleens het Nederlandse accent na, zoals wij bij Vlamingen doen? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zou wat zijn zeg, als ik zwanger gemaakt was. Stefenootje, the saga continues. |
Citaat:
Maar voor de rest gewoon wel af en toe, maar niet omdat we het een schoon accent vinden. Allez toch geen van de mensen die ik ken of zie. De kampioenen in het Hollands is wel even lachen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ok, succes *o* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Uit het niks, foto's van mij en mijn toenmalige vriendin 4 jaar geleden. Ze had nog een rolletje ergens liggen en ging deze laten ontwikkelen.
:cool: Wat gaaf. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:55. |