![]() |
Hoever ga jij?
Hallo scholieren,
Wij doen een onderzoek naar het alcohol gebruik van jongeren tussen de 16 en 25 jaar. Zouden jullie even de tijd willen nemen deze vragenlijst in te vullen? Je helpt ons enorm met het invullen! Klik hier om de vragenlijst te openen. Mike |
Moeilijke vragen zitten er tussen zeg! Heb er een tijdje over na moeten denken af en toe. Heb de vragenlijst ingevuld. Succes verder!
|
Citaat:
|
Bedankt voor het invullen _O_ !
@Visser23: Ja klopt, de vragen zijn bedacht op basis van de benodigde informatie. Het kan daarom inderdaad lastig zijn. @Tar Anárion: Ik zal het aanpassen haha |
wat dacht je van alles boven de 5% sterke drank noemen... wijn is geen sterke drank en heeft toch 15%
|
Vrij weinig wijn is 15% of meer :D
|
zover tot ik genoeg heb gehad en het beste maar kan slapen hahahahahah
|
Woon bij me ouders? ... Zucht. Maar goed, ingevuld.
|
Bedankt iedereen voor het invullen!
We zijn op dit moment aan het starten met de campagne en hebben een Facebook pagina opgericht. Hier komen weetjes, grappige plaatjes en nog veel meer op te staan. Als jullie het leuk vinden, kunnen jullie de verdere voortgang hier bekijken en like(en): https://www.facebook.com/ethano2013 (ethano2013 omdat ethano al gebruikt is haha) Mike |
ingevuld
|
Ingevuld! Met mixjes bedoelde ik eigenlijk meer een bodempje pisang Ambon met sprite haha...
Ik doe stoer :D |
Ingevuld :)
|
ik ook, ook al ben ik te oud
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:53. |