![]() |
2 toetsen op een dag zelfde vak
Is het toegestaan dat een docent 2 verschillende toetsen van hetzelfde vak op 1 dag opgeeft. Onze leraar Duits heeft voor overmorgen een so en een pw staan. Hier krijgen we maar 2 lesuur voor en is dit wel toegestaan?
|
Het lijkt mij niet zo gek dat je 2 uur hebt voor 2 toetsen? Zolang het geen tentamens zijn, zijn dit normale toetsingstijden.
En verder zou ik juist blij zijn dat je je so en pw op 1 dag hebt, dan hoef je maar 1x te leren en dan ben je er meteen van af. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze tellen allebei evenveel, maar het zijn allebei een SO + PW? Ik snap hem even niet meer.
|
Volgens mij zijn er voor algemene SO's en proefwerken geen wetten over het hoe veel en vaak die gegeven mogen worden. Een school kan uiteraard wel eigen richtlijnen stellen.
Wanneer het om Schoolexamens gaat, zul je in je PTA even moeten opzoeken wat de spelregels daarvoor zijn. Ik geloof dat dat daarin hoort te staan. |
Staan waarschijnlijk regels over in het leerlingenstatuut van je school. Kijk daar eens in.
|
Citaat:
|
heb je 2 uur zei je? dan mag het op onze school wel :( (arcus) wij hebben weleens 2 toetsen in een uur gehad :((
|
Citaat:
|
ik zie dat je op arcus zit, maar in welke stad?
Ik zit namelijk ook op een school die arcus heet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:48. |