![]() |
X?
Dit is misschien egt een hele domme vraag.
Ik ben een jongen. ik bben op vakantie geweest en 1 half jaar later kwam ik terug. Ik was aan het chatten met een VRIEND en die zei tegen mij toen hij wegging ''ciaoo x''. De volgende dag zei een andere jongen dat ook. Voor zover ik weet betekent x kusje en ik heb nou niet egt een hele goede vriendschap met hem. Ook nii slecht maar. Heb ik wat gemist of Heeft x een andere betekkenis of wat? Het liefst antwoord van een jongen... |
Dit hoort hier niet, dit mag naar T&P.
|
Je zou best kunnen stellen dat het geen betekenis heeft. Maak je niet druk :)
|
De 1e keer dat ik een x kreeg van jongen, was van een homo. Maar het gebeurt bij mij af en toe eens dat ik een x bij afscheid wil zetten. Maar dat ging dan automatisch. Ik zal je er gewoon niet druk om maken.
|
''X'' betekent niet dat iemand op je verliefd is ofzo hoor. Is eigenlijk vrij betekenisloos geworden.
|
Ik zet geen X onder een bericht naar iemand die ik niet goed ken of niet heel aardig vind hoor. En als ik ruzie heb ook niet, hoe lief ik de persoon ook vind normaal gesproken.
Maar ik zal wel weer ouderwets zijn :o |
Citaat:
|
Het is maar waar je je druk om maakt.
|
Citaat:
En naar mij stuur je ook altijd xjes ;) Ik zou me niet druk maken. iedereen gebruikt die dingen tegenwoordig toch? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:31. |