![]() |
Top 3 Games
Wat is jouw top 3 gespeelde games?
|
Die van mij is:
Op nummer 3: World of Warcraft, 2004. Ik heb dit spel gekocht samen met een paar vrienden. Het samen levelen, PvPen en dungeons onveilig maken was wel heel tof. Vooral toen alles nog nieuw was vond ik het leukst. Eerste Mount, eerste item van je dungeon set etc. The Burning Crusade heb ik gekocht toen die in 2007 uitkwam, maar vond de originelen World of Warcraft leuker. Na een paar maanden The Burning Crusade te hebben gespeeld had ik het allemaal wel weer gezien en heb ik het spel weg gedaan. Op nummer 2: Rayman 3: Hoodlum Havoc, 2004. Altijd al een fan van Rayman geweest en dit spel was toch wel mijn favoriet. Grote werelden die je kunt ontdekken en gewoon de humor is geweldig En op nummer 1: Rome: Total War,2004. Voor mij het spel der spel. Alles is episch aan dit spel: de schaal van de veldslagen, de muziek, de graphics. Was volgens mij ook een van de eerste strategiespellen waarbij je verschillende formaties kon gebruiken. Ik speel dit spel nog steeds met plezier.:cool: |
Citaat:
|
Nummer 1: WoW: Vanilla/TBC/WotLK/MoP (en cata vond ik schraal)
Ik speel het spel sinds het begin der tijden. Ik heb een tijd lang private gespeeld, maar speel sinds wrath enkel betaald. Het spel is nog steeds leuk, eerlijk gezegd is MoP beter dan WotLK en Cata. Het is geen oude wijn in nieuwe zakken, maar misschien wel omgekeerd. Het spel heeft een abonnement-systeem, maar daarmee zijn alle minpunten wel benoemd. Nummer 2: Need for Speed: Most Wanted Inmiddels een klassieker met een remake die geen remake was. Na al die tijd nog vermakelijk. Doe enkel om die reden mijn PS2 niet weg. Nummer 3: Starcraft Need I say more? Inmiddels een klassieker. |
Citaat:
|
Het abo systeem was juist een groot pluspunt.
|
Citaat:
|
Objectief much.
|
1. Rollercoaster Tycoon
Ik heb dit spel vroeger grijs gespeeld. En dat ontzettende vrolijke kermismuziekje als je hem opgestart had...nostalgisch 2. Pokemon (Soul)Silver Johto is altijd al mijn favoriete generatie geweest. Invoer van dag en nacht cyclus, nieuwe pokemon waaronder de altijd schattige togepi en mijn favorieten umbreon en espeon en zowel kanto als johto om door te lopen! The legend of Zelda: The Wind Waker Ik word hier gewoon zo vrolijk van. De muziek, de sfeer, de humor... alles is gewoon perfect. Het zeilen op zee is soms wel saai maar je hebt er in elk geval een leuk muziekje bij. En natuurlijk komt Beedle af en toe opduiken (OHHHHHHHHH!!!!). |
Civilization (II+III+IV+V) en WoW (+TBC, toen ben ik gestopt) heb ik sowieso veel gespeeld. Ik weet niet wat er op de derde plaats zou komen. Misschien Supaplex, of de Jagged Alliance-reeks. Unreal Tournament '99 en Doom heb ik ook aardig wat gespeeld.
|
1. AoE II Conquerors
2. Sabre Ace Conflict over Korea (eigenlijk een heel slecht spel :p) 3. Rollercoaster Tycoon |
1. WoW, na TBC (patch 3.0) gestopt met 'endgame'.
2. Neverwinter Nights 1, de OC's en alle relevante community modules. 3. Quake III CPMA. |
1. League of Legends
2. Call of duty serie 3. Skate 3 en fifa 13. |
1. AoE II Conquerors
2. League of Legends 3. Rayman 2 The great escape En heel stiekem Fifa 99 :bloos: |
age of empire 1/2: was zeer vermakelijk altijd, zelfs toen ik er niks van kon.....(Cheatss!! :P)
Zelda games: Hebben het altijd goed gedaan bij mij.... Worms 2: Nog altijd een goeie game (heb worms revolution dus als iemand die ook heeft, Let me know!) speel nu de laatste tijd veel leagues of Legend |
1. UFO / XCOM
2. Civilization 3. Europa Universalis |
Planescape Torment, Chrono Trigger, Master of Magic
|
1. Metal Gear Solid 3
2. Final fantasy x 3. Dota 2/Dota |
1 sleeping dogs vet mooie spel
2 gears of war 3 3 mw 3 |
Resident evil 6
Gears of war 3 Gears of war 2 |
Citaat:
|
Ik had een Modern Warfare variant verwacht in die lijst of black ops :rolleyes:
|
Het valt me nu pas op dat al mijn spellen uit 2004 komen. 2004 was een goed gamejaar.:cool:
|
1. Legend of zelda twilight princess ( ik denk er vaak aan om een weer een wii te kopen puur voor dat spel)
2. Fable 2 (prachtig spel, kon langer maar duurt lang genoeg, prachtig de keuze om evil of good te zijn) 3. de FIFA serie toch wel op 3 altijd vermakelijk om dat te spelen hier onder komen de schietspellen die ik af en toe speel zoals cod maar daar vind ik tegenwoordig geen flikker meer aan. geef mij maar battlefield veel tactischer |
Nummer 3: World of Warcraft. Heel groot en spannend en fantasy en je kunt alle kanten op en ik kon het samen met mijn moeder spelen. Maar het is duur en ik ben er toch wel een beetje op uitgekeken ben ik bang.
Nummer 2: Anno. Op dit moment Anno 1404, maar ik heb ook de superretro 1602 gespeeld en ben ook heel benieuwd naar 2070. Heeft bijna alles wat ik leuk vind in een spel, ik mis alleen dat je heeeeel erg kan inzoomen en naar je mensjes kan kijken :bloos: <3 Nummer 1: de sims. Altijd. Alle sims. Ik heb ze vanaf sims 1 gespeeld, die leerde ik kennen bij de jongen van wie ik mijn eerste kus ook gehad heb. :cool: Helemaal geweldig. Je kunt superhard inzoomen en je mensjes dingen laten doen, het is net met de poppen spelen maar dan nog gaver want je kunt de poppen en de huizen zelf bouwen *O* <3 |
Citaat:
|
1. Age of Empires I en/of II: Helemaal dood gespeeld, vroeger. Ik geloof dat het een van mijn eerste èchte games was. Oh, big daddy... <3
2. Perfect Dark: Ik vind het nog steeds een van de beste fps die ik heb gespeeld. Ik moet nog steeds die laatste missie halen. :D 3. Super Mario Kart 64: Nog altijd vermakelijk :D |
1: Mario Kart voor de ds natuurlijk!
2: Call of Duty modern warfare 2, speelde het veels te veel maar blijft leuk, helaas wel veel hackers 3: En ja hoor; Runescape. Nu eigenlijk een saai eentonig kutspel maarja, vroeger wel veel gespeeld Dit was mijn lijstje, ik dacht ook aan mw3 maar dat is gewoon hetzelfde als mw2. Voor de rest heb ik niet echt veel spellen gespeeld. Minecraft vind ik maar niks en heb ook niks met fifa. |
Mw2? Serieus? Ach ja, smaken verschillen...
|
1: Minecraft ;D! Ik heb een eigen Minecraft server en daar speel ik vaak op.
2: Battlefield 3, dat is echt een 10x vetter spel dan CoD, bij CoD heb je alleen maar egotrippers, campers en noobs die niet samenwerken, bij Battlefield 3 heb je voertuigen, veel tactiek, veel mooiere wapens, geen 11-jarige krijsende kindjes achter hun microfoon & de leukste maps ;). 3: Hier moest ik lang over nadenken, maar toch Mario Kart 7, zeer episch spel. |
1: COD2, ondanks de verouderde graphics, blijft het lekker schieten
2: Blur. Lekker scheuren en dna voornamelijk online. 3: GTA IV, maar dan met mods op de pc. Zo blijft de variatie bestaan en gaat het niet vervelen :) |
Ik heb nog nietzo veel goeie games gespeeld, wil dr niet zoveel geld aan uitgeven x)
Maar 1: world of warcraft, omdatet precies het soort spel is watik leuk vind ;D 2: perfect world, omdatet best uitgebreid is, mooie graphics heeft, en je poppetje van top tot teen can customizen. 3: rakion, omdatik het vroeger altijd speelde, en het opzich toen wel leuk was maar nu hackt bijna iedereen en is het een stom kutspel x) |
Ow owja ook sims! In plaats van rakion... Sims is coollll
Dan wel sims 2 :3 |
Owja viva pinata is ook leuk.. Nu kapik :3
|
Je wil geen geld uitgeven... en dan WoW op 1?
|
Nouja, WoW geeft voor de liefhebber genoeg te doen voor maanden/jaren speeltijd. Dan is 12-13 euro per maand een klein offer.
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik heb niet de echte wow, kheb een private server, maar dies wel een stuk saaier dan de echte wow dus ik ben van plan de echte te kopen, alsik eenmaal een baantje heb :P |
1. Mario Kart 64. Vroegah huurden onze ouders in de vakanties de N64 met wat spellen, helemaal gek gespeeld, mijn zus en ik spelen regelmatig nog Mario Kart.
2. Age of Empires II. Dit speelde mijn buurjongen, in groep 7 of 8. Ik speel het nog steeds! 3. Rollercoaster Tycoon 2. Ik speelde vroegah, groep 7, RCT1, maar dat stopt ooit met werken natuurlijk. Nu heb ik RCT2 en dat is voor mij prima. Heel fijn en lekker simpel. Overigens speel ik ook Harry Potter en The Sims, maar die halen de top 3 niet, omdat ik dat niet eindeloos kan spelen. En echt heel lang geleden speelde ik Red Alert en Delta Force, maar dat is een verloren zaak op Windows 7. |
Citaat:
|
1: Medieval Total War II
2: Rollercoaster Tycoon 1 3: Age of Empires 1 |
Red Dead Redemption
Rulers of Nations 2 (vind ik zelf echt top, snap dat anderen het een kutspel vinden) GTA San Andreas. Behalve die ene klote missie met dat bestuurbare vliegtuigje. Woonde destijds in een studentenhuis met internationale studenten, waarvan zelfs de meest hardcore gamers niet door die missie kwamen. Op Playstation2 trouwens, op andere consoles had je wel genoeg tijd voor die missie. |
Citaat:
yay*O* |
1. Warcraft 3, later na het ladderen Dota. Dota inmiddels meer dan 6 jaar gespeeld, ben nu al dik een jaar met dota 2 bezig.
2. Zelda, ik kan niet specifiek een deel opnoemen. 3. Super Smash Bros. |
Citaat:
Deze cd is speciaal voor windows 7. |
1 sims 3 nu (pc)
2 just dance4/dansmat (wii) 3 wii fit (wii) |
Metal Gear Solid 3
Battlefield: Bad Company 2 Company of Heroes: Tales Of Valor |
Citaat:
|
Moeilijk te zeggen, heb er veel tijd voor nodig om een goede lijst te maken maar dit is een gok:
1. Rayman 2 the great escape 2. Age of Empires 2 3. Half Life 1 |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:26. |