![]() |
Eigen beats maken
Goedemiddag,
Na lang twijfelen, toch besloten, mijn vraag hier te doen. (Sorry als ik verkeerd zit.) Sinds kort heb ik het idee gekregen, om eigen beats te maken. Ben al een tijdje bezig, met zelf teksten te maken, maar vind het leuker om zelf een beat te maken, en daar iets mee te doen, dan een beat van een bekend iemand te nemen. Mijn enige probleem is, dat ik niet weet, welke ik moet downloaden. Ik heb er genoeg gezien, maar aangezien ik nog niet echt ervaren er in ben, zoek ik iets, wat makkelijk te begrijpen is. Of wat goedkoop in de winkel te koop is. Alhoewel ik via internet alleen maar winkels heb gezien, die DJ kit's verkopen. Mocht iemand dit weten, dan hoor ik het graag! |
Je bedoelt programma's om beats mee te maken?
Fruity loops is altijd een prima programma geweest om als leek mee te beginnen. Zoek het eens op. |
Heb FL gedownload, maar ik kan niet opslaan.. Weet je nog een ander programma, die ik gewoon gratis kan downloaden? Want ik heb volgens mij een demo gedownload..
|
Torrent de eckte versie gewoon.
|
Of je kan gewoon online op looplabs.com ofzo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou gaan voor fruity loops, dat gebruik ik zelf ook, en het is makkelijk gratis te krijgen met crack oid. je kan er vanalles mee maken en ook zelf opnemen of wat je allemaal van plan bent. werk allemaal :P
als je de volledige verzie wilt van fl studio moet je zoeken naar torrent+crack dan kan je de crack bij het bestand voegen en dan start die m op als de volledige verzie en kan je extra geluiden erbij downloaden. veel succes! |
je kan btw ook de crack los downloaden, die voeg je dan gewoon samen met de program files die je nu al hebt geloof ik
|
En als je even gewoon online wilt frutselen met aardige digitale clones van drumcomputers (er zit een soort 808 in...), effecten, synths e.d. Kun je ook mee opnemen.
http://www.audiotool.com/ |
fl is toch veel chiller, echt super veel mogelijkheden
er zijn ook grote producer die fl Studio gebruiken (denk aan Avicii) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36. |