![]() |
Help
Hallo,
Ik heb een super lief meisje in mijn klas. Ze heeft al veel meegemaakt in haar leven, ik kan het heel goed met haar vinden. We lachen veel samen hebben echt veel lol. Gisteren hadden we een gesprek op Facebook en we hadden het zo over liefde en van alles. En ik had toen gevraagd of ik haar type wel was waarop zij antwoorden . Ja in de meeste dingen wel. Ik ben zelf echt verliefd op haar maar ik weet niet hoe ik het okt zeggen en ik weet niet of zij ook verliefd op mij is. Kunnen jullie mij helpen? Groetjes, Levike1 |
Maandag stap je op haar af en vraag je haar of ze samen met jou iets leuks wil doen (film, uit eten, verzin eens wat). Dan heb je een date. Als het leuk is vraag je verkering, zo niet (of geen succes), dan blijft het een goede vriendin.
|
Citaat:
|
all zou ik er wel voor zorgen dat het niet uit het niets komt.... er moet wel enigszins seksuele spanning zijn. Want vrouwen kunnen namelijk mannen echt puur als vriend zien terwijl mannen dat eigenlijk niet kunnen (Wetenschappelijk bewezen).
Dus kijk hier wel mee uit, en begin eerst met een beetje subtiel te flirten |
ik heb het haar gevraagd.
Haar antwoord was 'je bent mijn allerbeste vriend. maar ik wil je gewoon hebben als allerbeste vriend. Ik heb haar gezegt dat ik dit accepteer. Maar ik baal er natuurlijk enorm van!! Groet, levike1 |
Ach probeer het positieve eruit te halen. JIJ hebt het voor elkaar gekregen om haar aller beste vriend te worden, niemand anders ;)
|
dat klopt ben ik ook zeker trots op:)
|
maar het is toch zwaar balen
|
nog even toevoegen ze zei misschien later
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat ik nu wel echt fijn vind is dat ik nu wel weet waar ik aan toe ben:)
|
Moment of silence for our brother in the friendzone.
|
inderdaad ik ben blij dat we ''gewoon'' vrienden blijven
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45. |