![]() |
Klaarkomen in de vagina
Iedereen heeft andere voorkeuren om klaar te komen. In de mond, anaal, op de borsten of vaginaal etc.
Zijn hier meiden, of jongens die in de vagina klaarkomen geil vinden, en wat waakt het dan zo geil? En waarom in de vagina en niet bijv. in de mond? |
En waarom niet in het oor? Of in je neus? Waarom kom jij niet graag in iemands neus klaar ts?
|
Waarom zou een meisje in der oor geneukt willen worden? Dan kan ze hem horen komen?
|
Ik vind geil nou niet echt het beste woord voor de plek waar je je zaad deponeert. Ik vind vaginaal intiemer, en daarom prettiger. En het geeft op de korte termijn ietsje minder rotzooi. Verder word ik absoluut niet extra opgewonden van zaad en maakt het wat dat betreft niet uit waar het terecht komt (afgezien van pijnlijke plaatsen zoals in m'n oog natuurlijk ;))
|
Citaat:
Ot; Geen voorkeur. |
Citaat:
|
Jongens, ontopic graag. En voor wie sarcasme niet begrijpt: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sarcasme. Misschien dat dat reverends opmerkingen wat meer in perspectief plaatst.
|
Ik vind het wel geil als een jongen in mij klaarkomt. Ten eerste omdat het lekker omdat een man heel hard stoot als hij klaarkomt. Ten tweede omdat het zo natuurlijk voelt. Misschien biologisch gezien logisch aangezien voortplanting bij de mens het van belang is dat het sperma in de vagina komt.
|
ben niet zo van over haar lichaam heen klaarkomen, in de mond of vagina is prima
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45. |