Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Welk liedje saaik ik?! #1730 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1867824)

Little Phoebe 14-10-2012 00:37

Welk liedje saaik ik?! #1730

Omdat ik hem sloot :o

Macrador 14-10-2012 00:38

Ja ik heb ook best veel liedjes geluisterd.
Dubstep tot oude liedjes en nooit het jouwe :mad:

Trimm Trabb 14-10-2012 00:47

Je moet ook niet googelen op woahohoh...
Wat weet je nog meer? Op watvoor CD stond het, watvoor soort nummer was het, waar leek het op, weet je misschien nog een woord uit de tekst? Alles kan helpen.

Little Phoebe 14-10-2012 00:50

Het stond op een kermis top 40 cd, het is een dance nummer, een vrouw zingt het, ze klinkt blank als dat helpt, het leek op alle top 40 muziek :p en van de tekst kan ik me niks herinneren en hoe harder ik erover nadenk, hoe minder ik erop kom.

Trimm Trabb 14-10-2012 00:51

Overigens ga ik de komende nacht alleen maar naar Radiohead luisteren, want morgen is het zo ver en ik begin het ineens HEUL spannend te vinden en ik denk dat ik tranen met tuiten ga janken van blijdschap. Zo stom, dan denk je dat het fangirlen wel een beetje over is, maar toch doen ze dan dit nog met me. Misschien ook omdat het de eerste band was die ik echt ECHT goed vond en dat ik ze vanaf m'n 12e al volg enzo. En dat ik m'n eerste echte euforische muziekmoment had terwijl ik naar OK Computer luisterde terwijl ik in m'n kamer op de grond lag. Het geluid in m'n oude kamer was dan ook echt FUCKING goed.

Noedelhap 14-10-2012 01:29

Mmmm, wodka <3

Trimm Trabb 14-10-2012 01:37

mmm. <3

Noedelhap 14-10-2012 01:54

Hm-mm. <3

Miekje* 14-10-2012 03:40

Zo, en toen was ik klaarwakker, omdat mijn vriendje belde. Een zogenaamde vriend van hem die al vaker problemen veroorzaakt, is weer eens opgehaald door de politie. Gezellig, allemaal. Is er nog iemand wakker?

Paranoide 14-10-2012 03:47

Immer.

fizzle-fluffy 14-10-2012 08:33

Ik vind het nog steeds eng dat er op Aachen een neger aan mijn haar zat en hijgde dat het zo mooi gezond was en ik goed vitamientjes at. In een soort mengeling van frans en duits. :(

Stefenootje 14-10-2012 10:36

Citaat:

Trimm Trabb schreef: (Bericht 32831867)
Overigens ga ik de komende nacht alleen maar naar Radiohead luisteren, want morgen is het zo ver en ik begin het ineens HEUL spannend te vinden en ik denk dat ik tranen met tuiten ga janken van blijdschap. Zo stom, dan denk je dat het fangirlen wel een beetje over is, maar toch doen ze dan dit nog met me.

*O*, leuk!

Elmp 14-10-2012 10:40

Radiohead_O_

Stefenootje 14-10-2012 10:45

Ik ga vandaag heel de dag Jamie's Food Revolution kijken, allebei de seizoenen. <3 Waarom heb ik dat niet eerder gedaan, teringleuk programma. Jamie Oliver die in Amerika, net zoals hij in Engeland heeft gedaan, de slechte schoolmaaltijden gaat aanpakken.

Dikke domme Amerikanen en dikke kindjes die niet weten wat een aardappel of een tomaat is <3. Naja, niet '<3', eigenlijk.

Miekje* 14-10-2012 11:35

Nou, mijn vriendje komt waarschijnlijk aan het einde van de middag pas weer thuis :S Gezellig weekendje samen, zo.

Turk February 14-10-2012 11:41

Citaat:

Trimm Trabb schreef: (Bericht 32831867)
Overigens ga ik de komende nacht alleen maar naar Radiohead luisteren, want morgen is het zo ver en ik begin het ineens HEUL spannend te vinden en ik denk dat ik tranen met tuiten ga janken van blijdschap. Zo stom, dan denk je dat het fangirlen wel een beetje over is, maar toch doen ze dan dit nog met me. Misschien ook omdat het de eerste band was die ik echt ECHT goed vond en dat ik ze vanaf m'n 12e al volg enzo. En dat ik m'n eerste echte euforische muziekmoment had terwijl ik naar OK Computer luisterde terwijl ik in m'n kamer op de grond lag. Het geluid in m'n oude kamer was dan ook echt FUCKING goed.

Hm, ik heb die knullen ook eens live gezien. Ik groeide echter net over ze heen in de periode tussen het kopen van het kaartje en het concert, dus dat was niet ideaal. Verder speelden ze wel goed.

Stefenootje 14-10-2012 12:14

Citaat:

Turk February schreef: (Bericht 32832039)
Ik groeide echter net over ze heen in de periode tussen het kopen van het kaartje en het concert

haha, wat :D

Miekje* 14-10-2012 12:29

Sodeju, ik sneed net met een nieuw scheermesje in mijn been (tijdens het scheren dan, hè) en BLOEDEN ALS EEN RUND :|:|:| Ik heb maar even een snelverbandje gedaan. En het stopte ook maar gewoon niet. En het is geen snee, maar ik scheerde over zo'n ruw stukje huis bij mijn enkel heen (een de zijkant, waar al die ribbeltjes in je huid zitten) en het beslaat echt zo'n 15 cm ;x Auww /klaagmodus

Snebbeltje 14-10-2012 13:00

Nou, verhuisd! En nu mag ik de komende 5 jaar niet meer verhuizen van mijn ouders :D was ik sowieso niet van plan.
Maar, nog geen internet hier, dus ik heb nu mijn flaptopje op het internet van mijn mobiel draaien, maar da kan natuurlijk niet de hele dag :(
@Miekje: Het ratje dat overleden is, is inderdaad het ratje dat na de operatie zo sloom bleef. De dierenarts zei dat dat wel vaker gebeurt, dat een ratje ineens extreem lui wordt na een sterilisatie.. Nu was er iets mis met haar lever en ze at en dronk niet meer. Laatste dag was ze alleen maar aan het schokken, omdat haar spiertjes niet meer goed werkte. Ze logeerden nog bij een vriend, omdat ik vorige week op vakantie was en dus gisteren ging verhuizen. Hij is donderdagavond nog met haar naar de dierenarts geweest en heeft nog speciale voeding toegediend, maar vrijdagochtend was het niets verbeterd en ze leed heel erg en het kon niet meer beter worden zei de dierenarts, dus toen hebben we haar in laten slapen :'(
@Sarah: ik vraag het inderdaad wel eerst na voordat ik die griepprik ga halen.

Turk February 14-10-2012 13:27

Citaat:

Stefenootje schreef: (Bericht 32832059)
haha, wat :D

Nou ja, dat kaartje kocht ik een paar maanden eerder. En in die maanden ontdekte ik veel andere muziek, en was het al snel: mja, Radiohead, dat hoeft van mij niet meer zo nodig.

Stefenootje 14-10-2012 13:44

Het is lekker weer buiten joh! Net regende het nog en alles, maar nu lekker een zonnetje, en dan die herfstkleuren! Herfst <3

Miekje* 14-10-2012 14:02

Citaat:

Snebbeltje schreef: (Bericht 32832111)
@Miekje: Het ratje dat overleden is, is inderdaad het ratje dat na de operatie zo sloom bleef. De dierenarts zei dat dat wel vaker gebeurt, dat een ratje ineens extreem lui wordt na een sterilisatie.. Nu was er iets mis met haar lever en ze at en dronk niet meer. Laatste dag was ze alleen maar aan het schokken, omdat haar spiertjes niet meer goed werkte. Ze logeerden nog bij een vriend, omdat ik vorige week op vakantie was en dus gisteren ging verhuizen. Hij is donderdagavond nog met haar naar de dierenarts geweest en heeft nog speciale voeding toegediend, maar vrijdagochtend was het niets verbeterd en ze leed heel erg en het kon niet meer beter worden zei de dierenarts, dus toen hebben we haar in laten slapen :'(

Jeejem, wat rot :( Heel veel sterkte, nog!

Macrador 14-10-2012 15:20

Sanne ik vind je avatar kankerlelijk maar wel baas.
Ok kusjes daag.

Pip 14-10-2012 16:00

ik denk steeds dat het een 13 jarige newbee is :p

.sann 14-10-2012 17:49

Ik waardeer 'm zelf enorm, dus ik denk dat ie nog wel even blijft :cool:

Little Phoebe 14-10-2012 17:53

Wat haat ik het toch om mijn haar te verven. Waarom moet het zo lang duren en zo verstikkend ruiken en argh :mad:

Maar het is klaar, nog even uitkammen en dan lekker kip kerrie eten.

Pip 14-10-2012 17:58

Citaat:

Little Phoebe schreef: (Bericht 32832358)
Wat haat ik het toch om mijn haar te verven. Waarom moet het zo lang duren en zo verstikkend ruiken en argh :mad:

Maar het is klaar, nog even uitkammen en dan lekker kip kerrie eten.

wtf gek jij zou hier komen eten :confused: ik had je vannacht nog aan de telefoon . Blij dat ik nog niks heb gemaakt -O--O--O-

Little Phoebe 14-10-2012 18:15

Citaat:

Pip schreef: (Bericht 32832363)
wtf gek jij zou hier komen eten :confused: ik had je vannacht nog aan de telefoon . Blij dat ik nog niks heb gemaakt -O--O--O-

Ik heb je vanmiddag gesmst hoor :confused:

Pip 14-10-2012 18:43

Citaat:

Little Phoebe schreef: (Bericht 32832377)
Ik heb je vanmiddag gesmst hoor :confused:

hm oke ik zal mijn telefoon zoeken.

Little Phoebe 14-10-2012 19:15

Is prima. Ik trek mijn schoenen (en regenpak :() aan en dan ga ik weg. Tschuss, tot straks

Chick Rock 14-10-2012 19:56

Ik heb net met een paar lieve vriendinnen alvast mijn verjaardag gevierd en dat was heel erg fijn <3333 Wel hartstikke dood toen ze een half uurtje geleden weg gingen, maar soit. Toen opende ik mijn mail en toen zag ik de naam van die enige soort-van-ex die ik heb, van drie-en-een-half jaar geleden, die zich op een gegeven moment als een ontzettende lul heeft gedragen. Ik schrok best, want wat zou hij me nu mailen? Blijkt het een heel lange excuusmail te zijn, waarin hij daarnaast vertelt hoe leuk hij mij toen vond (en nog steeds vindt?) en echt allemaal dingen waaruit blijkt hoeveel hij nog van me weet, wat ik leuk vind, waar ik onzeker over ben (en dat dat absoluut niet hoeft) en dat ik de mooiste en liefste vrouw ben die hij kent en en en :|:|:|:|:| Ik ben even heel erg in shock. Want het is echt heel erg lief en echt fijn dat hij zijn excuses aanbiedt, want hij heeft me wel gekwetst en (nog) onzekerder gemaakt.

En ik deed tijdens het lezen van die mail ongeveer :|:|:|:):'(:)<333:'(:)<333

.sann 14-10-2012 20:02

Oei, dat lijkt me ook erg verwarrend ja. :aai:

.sann 14-10-2012 20:03

N.a.v. dagboektopic op onzin ben ik al m'n oude dagboeken & dozen met kaarten en brieven enzo aan het doornemen. ZO LEUK <3 Maar ik moet dingen doen dus eigenlijk is het extreme sog :'(

Chick Rock 14-10-2012 20:08

Echt, WTF IS DIT VOOR WEEK. Twee internetdaters die zo graag met me af zouden spreken, dinsdag die soort-van-date met mijn museumcollega (die me overigens ook steeds aanspreekt op fb-chat) en dan dit :|

When it rains, it fucking poors -o-

Chick Rock 14-10-2012 20:09

Citaat:

sann schreef: (Bericht 32832645)
N.a.v. dagboektopic op onzin ben ik al m'n oude dagboeken & dozen met kaarten en brieven enzo aan het doornemen. ZO LEUK <3 Maar ik moet dingen doen dus eigenlijk is het extreme sog :'(

Dat is echt heel erg leuk ja, menig uurtje heb ik zo besteed, terwijl ik eigenlijk mijn kamer op moest ruimen/studeren/schoonmaken/whatever :o

.sann 14-10-2012 20:16

Citaat:

Chick Rock schreef: (Bericht 32832664)
Echt, WTF IS DIT VOOR WEEK. Twee internetdaters die zo graag met me af zouden spreken, dinsdag die soort-van-date met mijn museumcollega (die me overigens ook steeds aanspreekt op fb-chat) en dan dit :|

When it rains, it fucking poors -o-

:D:D:cool:(y)

Chick Rock 14-10-2012 20:20

Mja, leuk in theorie, maar ik vind het allemaal wel wat veel :o Zo goed ben ik niet in mijn aandacht verdelen.

Stefenootje 14-10-2012 20:23

Ik heb zo'n hekel aan m'n zusje dat ik door haar gewoon al eeuwen niet bij m'n ouders ben geweest.

En ik voel me heel erg klote, en wil me eigenlijk gaan bezatten, maarja, geld, calorieeen. :(

Stefenootje 14-10-2012 20:26

Geld omdat ik dan nog naar de avondwinkel zou moeten en het is daar teringduur.

Chick Rock 14-10-2012 20:30

Waarom ga je niet even janken, zet je een dikke pot thee, pak je een dik pak koekjes en installeer je jezelf op de bank met een fijne feelgoodfilm?

Kareltje 14-10-2012 20:31

Heb je geen Albert heyn? Die Ijn vaak tot tien open!

Stefenootje 14-10-2012 20:33

Citaat:

Chick Rock schreef: (Bericht 32832735)
Waarom ga je niet even janken, zet je een dikke pot thee, pak je een dik pak koekjes en installeer je jezelf op de bank met een fijne feelgoodfilm?

Ik kan niet zomaar janken. En een feelgoodfilm werkt averechts.

Stefenootje 14-10-2012 20:33

Citaat:

Ingegerd schreef: (Bericht 32832739)
Heb je geen Albert heyn? Die Ijn vaak tot tien open!

Op zondag niet.

Chick Rock 14-10-2012 20:36

Citaat:

Stefenootje schreef: (Bericht 32832746)
Ik kan niet zomaar janken. En een feelgoodfilm werkt averechts.

Nou ja goed, ik bedoel ook niet letterlijk dat. Maar is er niet iets anders waar je blij van wordt behalve zuipen..?

Stefenootje 14-10-2012 20:37

Ik ben het zo zat dat ik al jaren arm ben en ook nog jaren arm blijf, terwijl mensen om me heen genoeg geld hebben om vanalles te doen.

Ik moet altijd nadenken bij alles wat ik ga doen of kopen.

Stefenootje 14-10-2012 20:37

Citaat:

Chick Rock schreef: (Bericht 32832759)
Nou ja goed, ik bedoel ook niet letterlijk dat. Maar is er niet iets anders waar je blij van wordt behalve zuipen..?

Nee.

Pip 14-10-2012 21:01

Citaat:

Stefenootje schreef: (Bericht 32832764)
Ik ben het zo zat dat ik al jaren arm ben en ook nog jaren arm blijf, terwijl mensen om me heen genoeg geld hebben om vanalles te doen.

Ik moet altijd nadenken bij alles wat ik ga doen of kopen.

ja jeetje gelukkig bulk ik wel van het geld. Ik heb namelijk net als de rest van de mensheid een geldboom in mijn tuin staan.

Little Phoebe 14-10-2012 21:04

Inderdaad.

Stefenootje 14-10-2012 21:04

Citaat:

Pip schreef: (Bericht 32832816)
ja jeetje gelukkig bulk ik wel van het geld. Ik heb namelijk net als de rest van de mensheid een geldboom in mijn tuin staan.

Ach kom nou, je weet toch niet hoeveel ik te besteden heb? En waar zeg ik dat de rest van de mensheid bulkt van het geld?

Mag ik niet even balen van mijn situatie? Doe niet zo raar bitchy.

Lusi 14-10-2012 21:05

Ik baal dat ik geen prinses ben.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12.