![]() |
hulp nodig met meisje ;x
-thanks-
|
Nou vragen of ze iets met je wil afspreken.
|
Citaat:
|
meer tips? (echt nodig ;x )
|
-bump-
|
Nou het is dus wel duidelijk dat jij jaloers bent op die jongen en pissig op haar omdat ze hem aandacht gaf. Vraag of ze een keer met je uit wilt, naar de bios of zo. Succes!(y)
|
Citaat:
|
Vragen of ze een keer wil afspreken is de meest voor de hand liggende en makkelijkste optie. Als je dat niet doet omdat je écht niet durft geef ik je weinig kans bij haar.
|
Schrijf iets op een briefje en vouw er een hartje/engeltje/zwaantje van, plak er een strikje op en stop het stiekem in haar tas. Epische origami-ideeën vind je op Google.
|
Citaat:
|
Kom kom, niet zo weekhartig. Verzin dan iets anders! De lafaards winnen nooit :)
|
Citaat:
|
ja maar makkelijk gezegd ;d ik vind het meisje wel echt super leuk en dat wil ik dan ook goed aanpakken ;x
|
En jij denkt serieus dat een meisje interesse heeft in iemand die niks durft? Die alles "goed wil aanpakken" en daarom dus wacht tot hij op een forum wat tips krijgt?
Think again, and grow some balls |
Leugens, MarkLening, leugens.
Als je het goed had willen aanpakken, zat je hier met een andere houding dan 'ik durf niet'. Dan was het meer 'worden het rode, of witte rozen?' en 'welke bonbons zijn volgens jullie het beste?'. Nu solliciteer je in feite naar de friendzone omdat de dame in kwestie een jongen tegenkomt die wel van aanpakken weet en daar maar (uit ellende) mee gaat, omdat jij geen ballen hebt. Blijkbaar heb je niks over voor haar, want hoe erg is het risico op een stuntelig blauwtje? |
Citaat:
ty all |
Zorg dat je haar op facebook hebt, en anders op w'app of msn.
Begin een gesprek maar niet uit waarover gewoon lekker veel praten \dan kan je na een tijdje vragen of ze met je wil afspreken! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28. |