Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   k snap het niet!!!! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1867853)

boss? 14-10-2012 20:40

HELP ME... ik snap et niet

:confused:(ik ben bi)
maar niemand weet dat))))
ik heb een hele goede vriend en daarmee kan ik echt heel goed lachen enzo:)

maar soms doet hij best raar want dan gaat ie me oppeens knuffelen enzo
en soms dan word et erger want dan gaat ie tegen me aan rijen en aan me zitten
nadat ie een keer erg ver was gegaan zei hij later dat "we naar et zwembad moesten''

word ik nou geintimideert ofzo?

wa moet ik ermee?:eek:

Em. 14-10-2012 20:43

Waarschijnlijk kun je hem dat het best zelf vragen. Wellicht is het een grap, wellicht bedoelt ie er meer mee, dat kan ik vanaf hier niet zeggen. ;)

Dark Phoenix 14-10-2012 20:57

Ik knuffel ook weleens met mensen.

boss? 14-10-2012 21:00

Citaat:

Dark Phoenix schreef: (Bericht 32832809)
Ik knuffel ook weleens met mensen.

ja duh maar niet zo intiem als hij doet...;)

Dark Phoenix 14-10-2012 21:11

Dat weet ik niet.

Pluis 14-10-2012 21:37

als je het niet wil hebben, dan duw je hem van je af en zeg je dat ie van je af moet blijven.

als jij hem ook leuk vindt is het een goed moment om eens te praten over je biseksuele gevoelens.

InfoBoy 16-10-2012 14:59

Citaat:

Pluis schreef: (Bericht 32832906)
als je het niet wil hebben, dan duw je hem van je af en zeg je dat ie van je af moet blijven.

als jij hem ook leuk vindt is het een goed moment om eens te praten over je biseksuele gevoelens.

Dit dus. :)

Zertab 16-10-2012 15:22

Citaat:

Pluis schreef: (Bericht 32832906)

Reverend 16-10-2012 18:00

Zei hij zomaar dat je naar jullie naar het zwembad moeten? Wat erg, hoe ging jij daar mee om?

En je moet ermee wat je zelf wil.

geisje 16-10-2012 18:42

een van mijn beste vrienden, had mij een keer een zoen op mn mond gegeven, gewoon zomaar. ik stond hem echt zo aan te kijken: oO, en liep weg zonder iets te zeggen. Deze gebeurtenis heeft voor een kleine ruzie gezorgd, en ik voelde me toch klote! Uiteinedlijk hebben we het uitgepraat en bleek dat hij er niks mee bedoelde, maar me gewoon dankbaar was en me daardoor een kus op mn mond gaf. Onze vriendschap is nu juist sterker geworden en ik voel me volkomen veilig bij hem. Misschien is dit ook wel bij jouw vriend aan de hand. Gewoon erover praten is denk ik de beste oplossing, anders krijg je awkward moments en wordt het alleen maar erger! (zijn acties zijn niet echt heel normaal voor 'normale' vrienden natuurlijk, maar ik hoop echt voor je dat hij er niks mee bedoelt! ) Succeesss !

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:26.