![]() |
Welk nummer draai jij helemaal grijs?
De nieuw single van The Rolling Stones: Doom and Gloom.
|
Frozen van Madonna.
|
John Legend - Tonight (best you ever had) wat een topnummer! helemaal verslaafd!
en Christina Aguilera - Fighter |
Ik heb zoveel nummers dat ik soms niet eens meer weet welke ik moet luisteren! Toch blijven dit mijn favorieten:
*Pyro - kings of leon (bijna 400x beluisterd, en ik ken de tekst nog steeds niet, de muziek zelf al is echt geweldig) *Thank you - alanis Morissette *passing by - ulrich schnauss (voor als je even rust nodig hebt) *with or without you - u2 (ook geweldige muziek alleen al, wat u2 wel bij meer nummers heeft - where the streets have no name - ) *i'd come for you - nickelback (tekst om bij te huilen zo mooi, zeker als je clip bekijkt - AANRADERRRRRRR! - ) Pff ik kan zo nog wel even doorgaan, zoveeeel liedjes zijn op verschillende manieren zoooo moooi ! |
Chris Hordijk - Jump From A Waterfall
en Cher Lloyd - Want U Back (US Version) |
Alles van The Adicts, Korpiklaani of 4Skins :P
|
Meest afgespeelde nummer in spotify: Men at Work-Land down under
|
Pavo - Raven
Wat een track! |
De nieuwe van Adel: Skyfall.
|
Alles van Sm*sh Indonesia
Alles van One Direction Cher Lloyd - Oath |
|
Take on me van the nothern kings
en ik luister ook graag i wish i had an angel van nightwish |
west-side connection:gangsta nation
W.C: the streets 50 cent: wanksta Dr.Dre: still dre Snoop dogg: Boom Zion i: Don't lose your head 2PAC: All chrome with the flow Snoop dogg: smoke weed everyday |
Alles van SOJA
|
Red Hot Chili Peppers - Scar Tissue
Under the Bridge is ook wel een mooie van RHCP. |
Dat verschilt per dag. Wat ben ik toch saai.
|
Die bass:cool: |
Citaat:
|
Dit gruwelijke nummer /love-emoticon
|
James Blunt - Same Mistake <3
|
Hall Of Fame - Script
|
Sufjan Stevens - John Wayne Gacy Jr.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Come fly with me van Frank Sinatra over het algemeen wel denk ik haha.
|
Zei iemand one direction?
Je zal maar houden van die electronische bagger dat een kind van 6 nog kan maken ^^ |
Ik luister nog superveel naar dit nummer:
Wat mis ik de tijd van toen.. |
Citaat:
2 jaar geleden? :D Bob Dylan – As I Went Out One Morning. ( En de andere nummers van het John Wesley Harding album) <3 |
Alles van Kanye en Jay <3 En dan vooral Otis en Nigg*s in Paris
|
ik luister het liefst Evanescence, het liefst de gelijknamige album en dan een uurtje non-stop ^_^
(Evanescence is geen emo/gothic-muziek zoals ik vaak hoor, het is een band met betekenisvolle nummers die ik iedereen aanraad om te luisteren) xD |
Will.I.Am en The script hall of fame vind ik een mooi liedje. Alyssa Reid alone again.
Black eyed piece i got a feeling. Miley cyrus when i look at you. Carly Rea Jepsen thiss kiss. |
Dit nummer zit al wekenlang in mijn hoofd.
|
Oh Oh Oh Ohwwwww I've got a love that keeps me waiting:cool: |
Citaat:
|
One direction
Try-Pink |
Citaat:
|
Just one last time van David Guetta. Geweldig liedje ! (:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die young van kesha
|
Coyote Ugly - Acid Wolfpack
Echte Dubstep niet alleen maar wub wub |
Het heeeeele album van the script #3!!! :)
|
|
|
Coldplay - Fix You
Pearl Jam - Black LIVE - Lightning Crashes Sorry als dit teveel van het goede is...maar 1 kiezen was me toch iets te moeilijk....*O* |
Ik luist vooral:
Don't you worry child Greyhound om de video, vind de remix leuker qua muziek, niet zo'n raar einde En nog she wolf, silhouettes en nog just one last time |
Let her go - passenger
Don't you worry child - Swedisch House Mafia En sws het vaakst (nog steeds) ♥ A team - Ed Sheeran |
Birds - Chef'special
Snow - RHCP 21 guns - Green Day Zowiezo deze 3 liedjes. Geweldig! :D |
Een nummer waar ik dagelijks aan denk, voor het eerst gehoord toan ik 4-5 was en ik geniet er nog steeds van.
Nirvana - Where did you sleep last night |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08. |