Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Klaarkomen Vaginaal (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1867898)

Howrse 15-10-2012 18:56

Klaarkomen Vaginaal

Ik doe HET altijd op een kussen, en met vingers in mijn vagina. Als ik mijn vingers erin steek, voel ik alleenmaar een soort van ballon..:mad:

Wie heeft er tips om het onopgemerkt te doen, ?
Met mezelf.

Ik doe he altijd naakt, mn bh los en onderbroek uit,
Hoe doe jij heta.
's avonds in bed, je ouders mogen het niet weten..:eek:

En welke leeftijd i het handigst om echt te beginnen?

boterkoek123 18-10-2012 08:52

Citaat:

Howrse schreef: (Bericht 32834342)
Ik doe HET altijd op een kussen, en met vingers in mijn vagina. Als ik mijn vingers erin steek, voel ik alleenmaar een soort van ballon..:mad:

Wie heeft er tips om het onopgemerkt te doen, ?
Met mezelf.

Ik doe he altijd naakt, mn bh los en onderbroek uit,
Hoe doe jij heta.
's avonds in bed, je ouders mogen het niet weten..:eek:

En welke leeftijd i het handigst om echt te beginnen?

lieve howrse,

ik doe het ook op een kussen ( doe het met een handoek over zodat het niet gaat rieken ) met mijn vingers doe ik het ook wel maar het is niet speciaal.. ik gebruik ook vaak me handen dn ga ik liggen op me bed naakt en leg ik me handen onder me geslacht en begin ik heel er winderig na voor en na achter op en neer en kreunen maar niet hard kreunen ! anders horen je ouders je ik doe het ook vaak met een elektice tanden borstel dn lig ik in de zet met deken en zet ik hem aan en leg iik hem om me vagina en sms word ik er egt nat van maar ik vind dat met het kussen niet meer zo opwinderig & ik pak me bureau vaak en zet die tussen een muur en begin me tegen de muur te schuuren ik heb laatste tyd ook meer zin in seks !! En seks doe je met je seksbuddy of je vriendj ! hmm 14 , 15 jaar lijkt me wel wat spannend om het te ondekken

Zertab 18-10-2012 11:11

Dafuq.

IkBenEenWortel 19-10-2012 22:10

vanaf 12 beginnen de meeste meisjes.. heb ik zelf ook gedaan:D ik ga vaak op mijn kussen zitten met een handoekje en dan streel ik voorzichtig mijn clitoris. intussen maak ik zachte kreun geluidjes -dit helpt voor opwinding- dan begin ik mijzelf te vingeren. tegen de muur schuren doe ik ook.. maar wat je ook kan proberen om een achterkant van een plastic haarborstel te gebruiken of om je mobiel op je poes te leggen en hem te laten zoemen! soms vraag ik mijn vriendin om aftespreken. vraag dan iemand die je echt vertrouwd. vertel haar dat je vingerd. misschien doet zei dat ook wel! dan ha je er over praten en trek je langzaam je kleren uit en begin je elkaar te vingeren! echt heerlijk! :) probeer maar eens
xoxo

Sanne'.' 08-11-2012 15:59

Ik vinger al vanaf m'n 12e ik gebruik meestal een elektrische tandenborstel en m'n vingers om klaar te komen
Xx x

x-Butterfly-x 08-11-2012 17:00

Waarom een elektrische tandenborstel gebruiken die zijn ervoor op je tanden mee te poetsen! Niet om ermee te masturberen.
Koop een vibrator, is hygienisch.

Sanne'.' 08-11-2012 17:08

Citaat:

x-Butterfly-x schreef: (Bericht 32873860)
Waarom een elektrische tandenborstel gebruiken die zijn ervoor op je tanden mee te poetsen! Niet om ermee te masturberen.
Koop een vibrator, is hygienisch.

Het is een oude die ik niet meer gebruik

x-Butterfly-x 16-11-2012 15:21

Citaat:

Sanne'.' schreef: (Bericht 32873878)
Het is een oude die ik niet meer gebruik

Alsnog, een vibrator is veel effectiever.
Een tandenborstel is gebruikt om je tanden mee te poetsen niet als dildo.

marcella1235 16-11-2012 16:07

vibrator is toch wel fijner en de meeste webshop versturen anoniem zodat niemand er achter komt

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26.