![]() |
[Leesclub] Inventarisatie boeken okt/nov
Omdat iedereen wel zo'n beetje klaar is (letterlijk of figuurlijk) met Het portret van Dorian Gray bij deze weer een topic om te inventariseren welke boeken leuk zijn om de komende tijd samen te lezen.
Genoemd in het vorige stemtopic: Arnon Grunberg - Onze oom Richard Klinkhamer - Woensdag gehaktdag E.L. James - Vijftig tinten grijs Emma Donoghue - Kamer Viktor Hugo- De ellendigen / Les miserables Lulu Wang – Wilde rozen Arthur Japin – De zwarte met het witte hart Heeft iemand nog andere suggesties? |
Ik houd het boekenprogramma qua lezen helaas niet bij, dus ik stap uit :o :( Als er boeken zijn die ik toevallig al gelezen heb, voorzie ik jullie graag van mijn visie.
|
Ik ben Witte tanden van Zadie Smith aan het lezen, misschien is dat iets?
|
Volgens mij heeft iedereen het te druk... zal ik een poll maken, om te zien of/hoeveel animo er is om samen wat te lezen?
|
Sorry Hawahaai :(
|
Ik wil wel meedoen. Van het lijstje dat je noemt heb ik er geen gelezen en zitten er wat mij betreft een aantal interessante tussen. Op één na kan ik aan allemaal wel komen. Ik heb de laatste tijd niet iets gelezen waarvan ik denk dat de inbreng nuttig is.
Alleen moet er dan inderdaad wel wat animo zijn. :o |
De meeste in dat lijstje spreken me totaal niet aan, dus dat is wel een beetje een probleem, want verder vind ik het nog steeds wel leuk om mee te doen.
[edit] Ik ben dus wel voor een poll. |
@ Vogelvrij: doe nog een paar suggesties dan, wat zou jij willen lezen? Nu staat er vooral mijn input in het lijstje, maar ik vond andere boeken van de leesclub ook leuk, al zou ik ze zelf nooit gekozen hebben.
|
Nou ja, Witte tanden van Zadie Smith dus. Haar nieuwste boek zou ook leuk zijn, maar misschien kunnen we daar beter nog wat mee wachten in verband met de verkrijgbaarheid.
Misschien: John Green- Een weeffout in onze sterren? Zal er verder nog even over nadenken. |
Geen van de boeken ken ik van titel, op 50 tinten grijs na (die ga ik sowieso niet lezen), zie wel wat het word en als het me aanspreekt doe ik mee.
Een weeffout in onze sterren van John Green vond ik overigens een erg mooi boek, alleen ken ik dat dus al. Maar lees het graag een tweede keer. : ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30. |