Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Werk, Geld & Recht (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=60)
-   -   Countertips Albert Heijn (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1867965)

smurfenvriendje 16-10-2012 19:35

Countertips Albert Heijn
 
Hoi,

ik heb een vraagje aan de albertheijn werknemers op dit forum. ik werk namelijk zelf bij albertheijn en ben door een collega gevraagd om vrijdag a.s. voor haar in te vallen voor 5 uurtjes. ik ging akkoord want ik heb dringend geld nodig, dus wil zo veel mogelijk werken. nu heeft ze alleen niet erbij gezegd dat het counter-uren zijn, daar kwam ze pas later mee. nu heb ik daarop geantwoord dat dat geen probleem is, omdat ik wel weet hoe dat moet, terwijl ik dat eigenlijk niet allemaal weet. ik weet wel een aantal dingen, maar niet alles. dus als jullie me heel snel even willen bijspijkeren zou dat fantastisch zijn! ik wil graag die uren werken, want ik zit echt in geldnood. ik werk nu 1,5 jaar bij albertheijn dus ik denk dat ik er met jullie hulp wel uit moet komen!
:y
Thanks!

Erwiin 16-10-2012 19:54

In mijn beleven is het volgens mij dan dat je gewoon achter de kassa moet werken aangezien counter kassa is in het engels

smurfenvriendje 16-10-2012 20:17

Citaat:

Erwiin schreef: (Bericht 32836527)
In mijn beleven is het volgens mij dan dat je gewoon achter de kassa moet werken aangezien counter kassa is in het engels

het gaat om de service/infobalie. die noemen we counter :)

Annefleur28 16-10-2012 21:34

Moet je daar niet officieel Cassière B voor zijn?

Cucumber. 18-10-2012 09:50

Ik heb bij de Jumbo gewerkt en ik heb daar een tijd achter de servicebalie gestaan, dus misschien kan ik je ook nog een klein beetje helpen? :o

De meeste mensen aan de servicebalie komen voor sigaretten, geneesmiddelen, batterijen, postzegels, telefoonkaarten e.d., dus dat is hetzelfde als aan de gewone kassa. :) (verkopen ze bij jullie Appie ook loten?)
Soms komen mensen ook naar de servicebalie (tenminste, dat was bij ons) omdat ze een product willen ruilen. Daar moesten wij dan altijd een bonnetje van maken, een foutbon noemden ze dat bij ons. Dan schreef je het PLU-nummer van het product op, de prijs en de reden van teruggave aan de winkel. Je moest het ook verwerken in de kassa zelf, wij moesten dat altijd via 'retouren' doen.

Maar euh, sta je dan in je eentje achter de servicebalie, of niet? Anders kun je toch altijd aan een andere collega die daar in de buurt is vragen of hij/zij je met iets kan helpen? :)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.