![]() |
Te nat zoenen
Sinds gister hoorde ik van me vriendin dat ik te nat zoen, ik merkte al dat ze zoenen ging ontwijken dus ik vroeg wat er aan de hand was.
Njah uiteindelijk heeft ze het me dus verteld maar ze had het het liefst voor haar gehouden, zelf ben ik reuze blij dat ze het me verteld heeft want nu kan ik er tenminste iets mee. Maar mijn vraag is dus, heeft iemand nog tips hoe ik minder nat kan zoenen? Weet ook niet helemaal precies of ze bedoeld in haar mond of rond haar mond :P. Maar ik neem aan het eerste natuurlijk. Hopelijk kan iemand me hier verder mee helpen met vriendelijke groet, wesley PS: Gaat hier om zoenen zonder tong, best vaag maar ja :P |
hoe kun je zonder tong te nat zoenen?
|
probeer wat minder speeksel op je lippen te hebben dan? Lijkt me alsnog knap dat je dan te nat zoent zonder tong idd?
|
Maak je lippen niet nat voor het zoenen. En bewaar je speeksel voor jezelf. Dus als je haar lippen in je mond neemt niet meteen alle vocht over haar heen gooien maar het binnen houden. Droog happen zeg maar.
|
Dit zijn wel dingen die je op jezelf kan oefenen door bijvoorbeeld je hand te zoenen. Dat voelt heel stom, misschien, maar ach, dan maar niet in het openbaar doen. ;) Gewoon je hand kusjes geven en kijken wanneer het nat of droog voelt en dan die kennis toepassen!
|
Haha bedankt allemaal, heb het nog is nagevraagt, ze bedoelde rond de mond.
Had haar weer gezoent en gevraagt of het beter was, het was in ieder geval niet te nat maar ze had het gevoel dat ik me inhield, dus njah moet balans ertussen nog ffe zien te vinden.... |
Van tevoren een droge handdoek likken (Y)
|
Jongen, ik heb hetzelfde xD, dont worry. Je eigen hand kussen werkt idd erg goed om te oefenen.
|
Ik zou niet oefenen met je hand maar met haar. Uiteindelijk is zij toch degene die het beste weet wat ze wil en kan ze je aanwijzingen geven.
|
Wahaha ik dacht meteen: rond de mond natuurlijk idioot! Vinden die chickies niet zo fijn: gewoon beter richten dus :-P
Lellellellelelleeell, maar ja: beetje passie mag best nat zijn wat mij betreft. |
zachter rondjes draaien met je tong ipv alles rap rap te willen doen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:25. |