Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   merkkleding (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1868187)

Lorenzo123 20-10-2012 21:41

merkkleding

ik zou zeer graag weten wat jullie favoriete kledingsmerk is.
welk kledingsmerk vind je het mooiste?

Schrödinger 21-10-2012 09:34

Ik draag geen merkkleding, dan val ik zo buiten de boot op mijn werk.

Reverend 21-10-2012 13:44

Geen. Ik heb sowieso nog nooit een merk gezien waarvan alles mooi is, of in ieder geval mooi genoeg om te kopen. Gewoon kopen wat cool is, niet kijken naar het merk.

Miekje* 21-10-2012 13:54

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 32844374)
Geen. Ik heb sowieso nog nooit een merk gezien waarvan alles mooi is, of in ieder geval mooi genoeg om te kopen. Gewoon kopen wat cool is, niet kijken naar het merk.

Dit. En als ik merkkleding in de kast heb hangen, is het én toeval, én het merk staat er niet levensgroot op gedrukt.

Crocodi1e 21-10-2012 22:06

Ik ben niet zo van de grote merken, maar ik heb wel merkkleding puur omdat alles wel onder een bepaald merk word gemaakt toch?

Mutant_oud 21-10-2012 23:25

Vroeger hield ik van Diesel, omdat dat merk destijds een ruime keuze in broeken met wijde pijpen bood en dat vind ik nog steeds het mooiste.
Nu heb ik niet echt een favoriet merk, al zou ik best wel een aantal Desigual dingen willen hebben, vooral van de jassen ben ik fan. De handtassen vind ik ook tof, daar heb ik er twee van. Nica heeft ook leuke handtassen, ook 2 in mijn bezit, maar dat zijn afdankertjes van mijn moeder :D.
Wat bhs betreft, daar heb ik wel een favoriet merk. Ik wil eigenlijk enkel Marlies Dekkers dragen. Ik vind die bhs mooi en comfortabel. Helaas is het prijskaartje daar dan ook naar. Sapph tolereer ik als ze in de uitverkoop zijn.
Bij schoenen heb ik een paar merken die ik fijn vind (Bronx, Allstar, Dr Martens), maar ik heb ook talloze paren die geen bekend merk zijn.

Over het algemeen boeit een merknaam me niet zo, ik moet kleding leuk en betaalbaar vinden.

Hawahaai 22-10-2012 07:31

Ik koop wat ik leuk vind en mooi staat en naar mijn maatstaven betaalbaar is. Dat betekent dat ik van bepaalde merken een aantal dingen in de kast heb hangen, omdat de stijl en de pasvorm bij me past en ik het dan in de uitverkoop gekocht heb. Maar het gaat me dan dus niet om de naam die daar aan hangt.

O RLY 22-10-2012 12:08

Mijn sportkleding heb ik graag van Nike. Nou, in elk geval de schoenen. Mijn sportbroek hoef niet perse van Nike te zijn.

beau1995 22-10-2012 19:23

abercrombie & fitch en voor de rest draag ik niet merk kleding meestal van de h&m, zara, mango of bershka.

benmeneerjamin 22-10-2012 21:36

Angelo Litrico, dat van de c&a

benmeneerjamin 22-10-2012 21:37

En voor schoenen Nikes, met luchtvering, want doe beter voor mij zijn ofzo

Silvano08 22-10-2012 22:04

Er is niet een bepaald merk dat ik het mooiste vind. Elk merk heeft zo wel wat, en ik vind het een beetje goedkoop om alleen maar kleding om 'het merk' te kopen..

Roosje 23-10-2012 11:36

Mijn favoriete merk is mijn eigen merk want onder mijn naaimachine komen toch mijn favoriete jurkjes vandaan rollen. En dat niet eens alleen voor mij, maar ook voor mijn zusjes. Maar als ik iets commercieels moet noemen ga ik duidelijk voor Superstar. Driekwart van hun kleren vind ik superlelijk, maar de rest is zooo mooi. Qua schoenen ga ik voor Invito, en wat sportkleding betreft heb ik een sterke voorkeur voor Nike omdat ik hun slogan zo cool vind.

icetea296 23-10-2012 21:53

heeel verschillen maar het mooiste vind ik wel Emporio Armani.. heb alleen het geld er niet voor xD echt stervens duur

.Daan 24-10-2012 17:52

Kijk gewoon wat er op m'n pad komt behalve broeken. Die draag ik alleen van G-star, kwalitatief goed en zitten heerlijk. Tshirts en truien maakt me niet uit

DuoPenotti 25-10-2012 01:20

Isabel Marant( schoenen) en Balmain(kleding). Natuurlijk onbetaalbaar voor studenten maar gelukkig jatten sacha en zara doorgaans de beste stukken uit hun collecties (y)

rrickk 25-10-2012 22:48

Mijn merk is jack and jones, vaak niet zo heel duur maar wel leuke broeken en shirts,schoenen cruyff, nike, jack and jones

michaa1997 31-10-2012 12:47

Ik vind zelf dat Lacoste een heel mooi chique merk is voor Polo's en Schoenen,
ik heb zelf heel veel van lacoste, want ben er een groot fan van.
Gucci vind ook wel een leuk merk maar vind zelf dat het veel hetzelfde is dus ga toch meer voor de lacoste :D

007bunny 31-10-2012 12:59

Merkkleding speelt in mijn leven geen rol ik koop wat ik mooi vindt. maar ik vindt merk schoenen wel beter dan geen merk of goedkope merk,. Ik vindt adidas toch wel een mooi merk en nike(y). Maar zeeman kleding en wibra kleding vind ik afschuwlelijk omdat het niet mooi is en het heeft vaak geen kwaliteit(n):)

rowin2K1 31-10-2012 13:00

ik draag bijna nooit merk kleding want ik vind het onzin.Sommige mensen zeggen dat het fijner zit maar volgens mij maakt het echt niet uit wat je ook draagt.Een trui is een trui maak niet uit hoe duur het ook is.En dat precies het zelfde met een broek of schoenen of sokken het maak niet uit wat je ook koop het is pure on zin. :)

brittv/dgiessen 31-10-2012 13:02

Citaat:

rowin2K1 schreef: (Bericht 32859114)
ik draag bijna nooit merk kleding want ik vind het onzin.Sommige mensen zeggen dat het fijner zit maar volgens mij maakt het echt niet uit wat je ook draagt.Een trui is een trui maak niet uit hoe duur het ook is.En dat precies het zelfde met een broek of schoenen of sokken het maak niet uit wat je ook koop het is pure on zin. :)

dat vind ik oiok

kleineboy076 31-10-2012 13:03

ik draag eigelijk altijd merk kleding zoals adidas vans jack & jones G-star , maar ,ik vind polo by ralhp lauren een te gek merk mooi polo petjes,adidas vind ik ook een leuk merk mooie flurige kleuren en het zit heel lekker tuurlijk is het ook populair .(y)

lzboyy 31-10-2012 13:04

ik draag graag merk zoals chasin, vans,adidas, h&m, nike etc etc. Dit vindt ik goede en leuke merken ! welke merken vind jij leuk ? reageer terug op deze reactie iedereen die erop kom.Ik draag ook graag een jogging broek met een soepel shirt, of in een voetbalbroekje met een sport shirt, omdat ik ook graag voetbal.

haxordraxortje 31-10-2012 17:28

De vesten van Abercrombie&Fitch en lerenjacks van Arma.

De vesten van A&F moeten wel de iets dunnere (meestal die in kleuren, niet de grijzen) zijn, hoe de stof in elkaar zit en het blijft verschrikkelijk zacht en de kleur is nog steeds fel na al die wasbeurten!
Arma vind ik gewoon een stoer merk voor een niet te dure prijs.

scholiermavo 31-10-2012 20:42

ik koop kleren wat ik mooi vind, maar de merken die ik heb zijn het meeste: only, en g-star
waarom? omdat ik die kleren mooi vind, en het lekker zit! van g-star meestal stoer, en daar hou ik wel van.

xanouk'ske 01-11-2012 08:45

ik draag het liefste vans/uggs/en dingen van h&m of coolcat, als ik iets leuk zie hangen koop ik het. maakt niet uit of het van merk is of niet als het maar leuk is toch. ieder zijn eigensmaak

demiloveyou 01-11-2012 08:48

:)Ik draag het liefste merkkleding! Addidas en Vans.:) Maar ik draag ook wel eens wat kleren dat van de h&m ofzo komt. Maar ik draag nooit tweedehans kleding! :eek:
Ik hou ook van de CoolCat dus daar koop ik mijn meeste kleren:D
Ik draag het liefste een strakke broek met een shirtje en een Adidas vestje :cool:

doeixx *O*

jamiexx1997 01-11-2012 08:49

ik koop wat ik leuk vindt. het meest van de c&a h&m coolcat elise mode adidas shop. En ook merkkleding ik hoef niet persee merkkleding als het maar mooi is daar gaat het mij om.

maxvw 01-11-2012 08:50

Ik heb altijd altijd merkkleding vind ik veel fijner en is ook betere kwaliteit zoals Adidas, Nike, G-Star, alles ik vind het veel fijner allemaal

biggetje123 01-11-2012 09:01

:):)ik vind adidas het leukste merkkleding van schoenen en kleding en nike ook maar mn ouders vinden het best duur al dat merkkleding en schoenen en vans is ook een cool merk vooral die schoenen van Vans. merkkleding is gewoon cool

loveyouxoxo 01-11-2012 09:05

ik draag best wel veel merkkleding omdat ik het krijg. maar eigelijk boeit het mij niet of het merkkleding is of niet als het lekker zit vind ik het goed :p .

cocky123 01-11-2012 09:08

ik koop kleding die ik mooi vind vans uggs adidas.
maar ik koop ook kleding van de h&m coolcat c&a als het maar mooi is dan koop ik het.
merk kleding is ook duur om te kopen daarom heb ik niet zoveel merkkleding.:)

mustixoxo 01-11-2012 09:10

Mij boeit het niet of het merkkleding is of niet. Als ik iets leuk vind, dan koop ik het als het lekker zit. Ik zou het best wel leuk vinden om wat merkkleding te hebben. Maar me ouders vinden het soms wel wat te duur. Maar dat snap ik wel.:)

Badseend 01-11-2012 09:12

Spijkerbroek *met gaten*
Blauw shirt
Lecose Patta's

En dat is wat ik aanheb.

Groetekes,
Nigel

tijgers 01-11-2012 09:13

ik ben met dure kleding opgeroeit toen ik klein was droeg ik al dure kleren. ik draag vaak dure kleren omdat ik het fijn zit. maar als ik ook moet zeggen vind ik merk kleding duur je betaalt al snel boven de 50 euro.

biggetje123 01-11-2012 09:16

ik vind merkkleding mooi en veel te duur ik haal mijn kleren mestal bij de cool cat
ik haal meestal een soort spijker broek en een normaal dun shurt met lange mouwen
ik neem dit omdat het fijn zit ik ben er ook een betje aan gewend

r

wesselroks 01-11-2012 12:05

ik draag alleeen maar merkkkleding als je dat niet draagt hoor je er niet bij en dan ben je een mongol.

Schrödinger 01-11-2012 16:36

Leuk hè, met jezelf praten.

Crocodi1e 01-11-2012 19:58

Citaat:

Schrödinger schreef: (Bericht 32861164)
Leuk hè, met jezelf praten.

Ik ben dus niet de enige die denkt dat deze accounts worden beheerd door de zelfde persoon?

Trimm Trabb 01-11-2012 21:11

Citaat:

Crocodi1e schreef: (Bericht 32861610)
Ik ben dus niet de enige die denkt dat deze accounts worden beheerd door de zelfde persoon?

Nee, maar zolang er ontopic wordt gepost gebeurt er niet zo veel aan, al is het wel irritant, van die slechtspellende scholiertjes.

Citaat:

wesselroks schreef: (Bericht 32860692)
ik draag alleeen maar merkkkleding als je dat niet draagt hoor je er niet bij en dan ben je een mongol.

Je bent zelf een mongol.

Ik koop kleding die er ok uitziet en niet te duur is. Daar zit merkkleding bij (ik heb een adidasvestje en een zooi aan converse schoenen), maar ik ga altijd opzoek naar koopjes en goede deals. Zo heb ik geen één paar schoenen boven de 35 euro en mijn duurste shirt is denk ik 30,- (Vind ik duur, maar ja, bandshirt).

Ik heb liever toffe, merkloze en betaalbare kleding, dan suffe en dure kleding waar alleen maar een logootje op staat.

Vice 02-11-2012 20:07

Ik heb wel veel merkkleding. Vooral van merken die ik niet ken, maar ooit in een (tweedehands)winkel vond.

Biancapvc 04-11-2012 12:18

Citaat:

Trimm Trabb schreef: (Bericht 32861822)
Nee, maar zolang er ontopic wordt gepost gebeurt er niet zo veel aan, al is het wel irritant, van die slechtspellende scholiertjes.

Je bent zelf een mongol.

Ik koop kleding die er ok uitziet en niet te duur is. Daar zit merkkleding bij (ik heb een adidasvestje en een zooi aan converse schoenen), maar ik ga altijd opzoek naar koopjes en goede deals. Zo heb ik geen één paar schoenen boven de 35 euro en mijn duurste shirt is denk ik 30,- (Vind ik duur, maar ja, bandshirt).

Ik heb liever toffe, merkloze en betaalbare kleding, dan suffe en dure kleding waar alleen maar een logootje op staat.

Biancapvc 04-11-2012 12:24

Wist niet dat slecht spellende scholiertjes niet mogen posten. Een forum is volgens mij juist bedoeld om te discussiëren / mening te verwoorden. Dat sommige tieners met een of beide onderdelen moeite hebben, geeft alleen aan dat ze lerende zijn. Net als jij...ongetwijfeld...ooit...

S0meone 04-11-2012 21:19

Citaat:

benmeneerjamin schreef: (Bericht 32846998)
En voor schoenen Nikes, met luchtvering, want doe beter voor mij zijn ofzo

"Want doe beter voor mij zijn ofzo"
Wat bedoel je hiermee?

Los Lideres 25-11-2012 20:30

tshirts:
shirts:

Daantjer 25-11-2012 21:52

Ik heb een aantal dure 'merk'-overhemden. Gekocht voor 20 euro per stuk in de uitverkoop/outlet. Deze koopjes zoek ik dan ook op. Verder zijn mijn schoenen 'merk' zoals 'van Lier', 'Floris van Bommel' etc... Bij schoenen vind ik daar meestal goede kwaliteit. Bij kleding zou het merk me een worst wezen voor de rest, als het maar goed zit, goed staat en een beetje lang mee gaat.

Mutant_oud 25-11-2012 22:50

Citaat:

Los Lideres schreef: (Bericht 32907010)
tshirts:
shirts:

eh?

Los Lideres 26-11-2012 17:55

Citaat:

Mutant schreef: (Bericht 32907398)
eh?

tshirts: cold method
shirts: hugo boss
jeans: eigenlijk overal vandaan (maar voor het werk meestal donkere diesel jeans gecombineerd met een colbert)
accessoires: budha to budha
jassen: verschilt per keer
polo's: anthony morato
colberts: matinique
ondergoed: calvin klein (net als de parfum)
schoenen: clarks

maar het gaat er niet om welk merk het is, als het maar past bij je identiteit.

Reverend 27-11-2012 12:53

Ja, en calvin klein ondergoed past zo goed bij identiteiten :')

Los Lideres 28-11-2012 14:52

Ik vind het fijn zitten, maar het gaat er mij niet om dat het calvin klein is.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56.