![]() |
Enquête schoonheidsbeeld
Hee allemaal, wie helpt mij uit de brand!?
Ik moet een enquête afnemen voor meiden tussen ongeveer 12 & 18 jaar oud voor mijn profielwerkstuk. Hopelijk willen jullie mij helpen door de vragenlijst in te vullen! Alvast bedankt, Beau Leeftijd: 1. Bent u zelfverzekerd? Waarom wel/niet? 2. Bent u tevreden met uw uiterlijk? Waarom wel/niet? 3. Bent u veel bezig met uw uiterlijk? Denk aan lang voor de spiegel staan en denk aan lang nadenken over kledingkeuze. 4. Wat zou u aan uw uiterlijk willen veranderen? 5. Hoe ziet uw ideale uiterlijk eruit? 6. Denkt u als uw uiterlijk meer aan het huidige schoonheidsideaal zou voldoen, dat u dan gelukkiger zou zijn? 7. Hoe denkt u dat het schoonheidsideaal er uitziet? 8. Wat vindt u van het huidige schoonheidsideaal? 9. Bewerkt u foto's van uzelf? 10. Hoeveel uren per week kijkt u televisie? 11. Wat zijn uw dagelijkse bezigheden? 12. Denkt u dat de media veel invloed hebben op het ideaalbeeld? Waarom wel/niet? |
Crossposten (hetzelfde topic op meerdere subfora aanamken) mag niet. Deze gaat daarom dicht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06. |