![]() |
Nieuwe album Coldplay
Wie weet welke nummers er op dit album staan?
|
'In My Place'
'The Scientist' 'Daylight' 'A Whisper' 'God Put A Smile Upon Your Face' 'A Rush of Blood to the Head' 'Amsterdam' 'Politik' 'Warning Sign' *gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap* wanneer leren mensen eens google gebruiken.. |
Just so happens dat ik er nu naar zit te luisteren :) Heb hem al 3 weken ofsow ( niet legaal helaas ) maar legale komt eraan! Heb hem besteld op Coldplay.com Dit album is echt meesterlijk!!
|
Citaat:
|
Clocks is een van de beste nummers :P
|
Citaat:
mja hier de goeie : 1. Politik 2. In My Place 3. God Put A Smile Upon Your Face 4. The Scientist 5. Clock 6. Daylight 7. Green Eyes 8. Warning Sign 9. A Whisper 10. A Rush of Blood to the Head 11. Amsterdam |
Citaat:
http://picserver.student.utwente.nl/...re.php?id=5853 |
Citaat:
|
Citaat:
|
bewijs het maar zou ik zeggen ;)
mjah, misschien dak volgende week fotowtje van me oog heb :cool: , dan zijn mn vkanatiefotows klaar |
Citaat:
Green Eyes |
Wat is er veranderd aan de stijl van coldplay? Vond de vorige erg goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jah is heeel fijn album... ik heb nie vaak zin in zown soort muziek maar voor sommige momenten istie erg relex om naar te luisteren...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
euhm jah, ik ging vanmiddag online dus sorry dak er niet eerder een reactie op gegeven heb hier alsnog mn msn: wentje84@hotmail.com |
het lijkt hier wel een fuckin dating topic :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
er zijn hele ruzies ontstaan over dit album bij de muziekredactie, maar daar weten ze op het medewerkersforum meer van..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18. |