![]() |
Word flexsaaibel met yoga #1732
Zijn er bij DWDD twee vrouwen aan tafel die demonstraties geven van rustgevende geluiden (koffiebonen, knisperende zakjes, nageltikken) om zo een brainorgasm te krijgen...denk je net van "oh, het werkt echt!"...gaat Matthijs er weer doorheen praten!! 11 :mad:
|
Matthijs kan nooit z'n bek houden. Maar wtf is een 'brainorgasm'?
|
we hebben een autoradio gevonden bij een 2e handszaak voor 1 euro en hij doet het als een jekko :cool::cool::cool:
|
Ik vond trouwens een amusant plaatje:
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mc...4fpmo1_500.jpg Phoebe, Stefenootje, mensen die niet van spinnen houden naamzoek. |
Citaat:
|
onze vorige was gejat (n). Maar ze zullen er ws snel zijn achtergekomen dat het een waardeloos ding was die het alleen deed als je geluk had.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeau, yoga overleefd! En het viel me DIK mee, zowel doordat het minder moeilijk was dan ik dacht (en ik dus zowat de hele les heb meegedaan *O*) als het feit dat het een les voor fatties was :d:d::D /flauw. Er waren trouwens veel meer niet-fatties dan wel-fatties.
|
We moesten trouwens wel een paar keer OOOOHHHHHHMMMM zeggen en dat vind ik altijd een beetje gek.
|
Citaat:
|
Ik vind het wel een supertoffe en schattige hond eigenlijk (Y)
|
Citaat:
|
Als ik braingasms zou krijgen van koffiebonen, zou m'n werk denk ik een stuk leuker zijn.
|
Citaat:
|
Waarom enger? Het is gewoon een verklede hond :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aaaw jongens, het is gewoon een lieve pup <3
|
Ik kom er net achter hoe ongelooflijk makkelijk het is om iemand te vinden op internet, ook als je alleen zijn voornaam en woonplaats weet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga nog EEN kopje thee drinken en dan ga ik echt naar school :o
|
Is er hier iemand die internetbankiert bij de rabobank? Sinds een aantal dagen krijg ik elke keer een foutmelding bij het uitloggen. Hebben jullie dat ook? Is dat een probleem?
|
:O Ik heb over minder dan 6 uur tentamen en ik heb nog niet geleerd (Y). Dit komt vast goed :cool:
|
Goed bezig frayne!
Ik ga nu maar eens naar school, mijn arrangement maken. |
Citaat:
|
Ik zit nu toevallig die aflevering van gisteren te kijken over de brain orgasms. Matthijs is inderdaad wel vrij vervelend.
|
Ermagherd, ik moet zo een tentamen hebben, maar er staat op de website nergens informatie, dus ik ga ervanuit dat ik in het vaste lokaal moet zijn, maar daar is dus helemaal niemand. Dafuq, waarom staat er nergens info?! Alsof ik niet al genoeg tentamen stress heb zeg. Jezus.
|
De eerste studiefinanciering heeft z'n weg naar mijn rekening gevonden *O*
|
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik niet bepaald goed ben in budgetteren. Daarvoor vind ik het veel te leuk om dingen te kopen, vooral als ik een rotdag heb. Of als ik niet weet wat ik anders zou moeten doen op een dag, dan ga ik maar even door de stad wandelen. En blijkbaar ben ik niet in staat te wandelen zonder te kopen. Het is niet zo dat ik veel grote aankopen doe, wel veel kleine aankopen. Ik kan me zo voorstellen dat ik een koopverslaving zou ontwikkelen als het ECHT slecht met me zou gaan :o
|
ik ben heel goed in budgetteren :cool: Alhoewel ik wel een hoop koop wat ik niet nodig heb; maar ik spaar ook genoeg dus dat mag van mezelf :o
|
Citaat:
|
genoeg is relatief :P Maar nee, ik geef niet veel uit en doe zelden tot nooit aan impulsaankopen; eigenlijk is mijn uitgavepatroon niet echt anders geworden vergeleken met nu en mijn "studententijd". Sommige kostenposten zijn wel wat hoger geworden (vaste lasten enzo ivm woning) maar verder is er niet veel veranderd :o
|
Citaat:
|
Nou moet ik zeggen dat ik veel dingen die ik heb gekocht wel soort-van-nodig had.
|
Citaat:
|
Correct. Niet Schrödinger-goedkoop hoor, dat niet :o Maar het scheelt denk ik ook wel dat ik bv geen auto heb, geen studieschuld etc.
|
Geen studieschuld, wauw netjes, dat lijkt me héél erg fijn (Y) Ik zit er nog wel een tijd aan vast helaasch.
|
ik heb een voldoende :O een 7 voor nederlands *O*
|
Ik moet wel aan de studieschuld :):):):):):):):):):)
|
Ik ook dus *O* HIEP HOI!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet het. Vind het ook echt superkut.
|
Hoe lang moet je krom liggen voor je schuld kwijtgescholden wordt..?
|
Ik ga dit jaar pas studieschuld opbouwen, aangezien mijn stufi nu een lening is ipv een gift, maar dat valt dan nog best mee. 3500 euro schuld is vrij makkelijk terug te betalen. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27. |