![]() |
extreem nat
hallo iedereen
ik ben een jongen, en heb regelmatig seks met mijn vriendin. maar elke keer als ik haar (vinger) of als we seks hebben word ze elke keer (extreem) nat, met een grote natte vlek op mij laken maar is dit normaal hebben andere mensen dit ook ? is dit normaal ? help help help help alvast bedankt iedereen ! :) |
het ene meisje wordt nou eenmaal makkelijker en meer nat dan de ander.
En voor de duidelijkheid: masturberen doe je alleen maar bij jezelf, zodra je handwerk bij een ander doet heet het geen masturberen meer maar gewoon vingeren/aftrekken. |
Je kunt een ander niet masturberen. Masturberen is zelfbevrediging. Met de nadruk op zelf.
Als het een probleem is, doe er dan een handdoek onder. |
ik vind het niet fijn om er een handoek onder te doen, want me vriendin vind het echt niet leuk en dat zegd ze ook tegen me , dus als ik dan een handoek onder haar leg vind ik echt lullig.. maar ik vind het persoonlijk best wel geil.. :$
|
Als het zo geil is wat is dan het probleem?
|
omdat me virnedin erg onzeker er over is, en ik wil weten of meer mensen dit ook hebben, ik denk niet alleen maar aan me zelf ?
|
Dat is toch gewoon een teken dat ze het erg fijn vind?
|
jaaa okee daar heb je gelijk in.
|
Vertel haar dat je het geil vindt dat ze zo nat is! En leer leestekens gebruiken. (y)
|
Alles werkt daar bij haar, ik snap niet waarom ze onzeker is. Gek is het niet om wat natte plekken achter te laten na de seks.
|
Herkenbaar, maar totaal geen problemen mee. M'n vriendin ook niet, werkt alleen maar in z'n voordeel toch?
|
bedankt iedereen !!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |