Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Internet vriendin (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1868372)

levike1 24-10-2012 14:49

Internet vriendin

Enige tijd geleden starte ik een topic dat ik met een leuk meisje aan het chatten was via internet.
Gisteren vroeg ik haar voor eens af te spreken om elkaar beter te leren kennen.
Toen zei zij ik weet het nog niet je kan net zo goed een oude man zijn maar dat denk ik niet.
Toen zei ik oké zullen we anders eens cammen dan kan je zien dat ik echt ben.
Toen zei ze nee toen vroeg ik waarom niet en toen werd ze opeens super boos ze zei dat ze me op Skype gaat blokkeren enz.
Ik snap het echt niet wat heb ik nu fout gedaan en wat kan ik nu doen.

Groetjes
Levike1

levike1 24-10-2012 15:23

is al opgelost ze heeft haar excuses aangeboden 1000 keer ongeveer haha.
ze heeft gezegt dat het niet goed gaat op school

slotje erop

Uitzicht 24-10-2012 19:33

Nee joh, goed voor het nageslacht ;)

Zulke dingen gaan inderdaad wel weer over.

The_Messenger95 24-10-2012 20:14

... is het niet duidelijk? Zij is hoogstwss nep, en is eigenlijk en 12 jarig meisje, dat net social media, en de potentiele leuke geintjes daarmee heeft uitgevonden...
Weetje zeker dat ze echt is? En daarmee bedoel ik, heb je haar ooit gezien? Cam etc. Als ze niet wil cammen, zegt dit genoeg...

Lusi 24-10-2012 20:18

Citaat:

The_Messenger95 schreef: (Bericht 32849625)
... is het niet duidelijk? Zij is hoogstwss nep, en is eigenlijk en 12 jarig meisje, dat net social media, en de potentiele leuke geintjes daarmee heeft uitgevonden...
Weetje zeker dat ze echt is? En daarmee bedoel ik, heb je haar ooit gezien? Cam etc. Als ze niet wil cammen, zegt dit genoeg...

:D Sure. Ik heb nooit gecamd. Blijkbaar ben ik niet echt.

Uitzicht 24-10-2012 20:19

Citaat:

Lusi schreef: (Bericht 32849635)

Ach, dat past goed bij 'droomvrouw', toch? ;)

Colonel Sanders 25-10-2012 08:34

Citaat:

Dit zou wel wat vermoedens bevestigen ja.:y

Dark Phoenix 25-10-2012 11:45

Citaat:

Citaat:

Colonel Sanders schreef: (Bericht 32850166)
Dit zou wel wat vermoedens bevestigen ja.:y

Ontopic; als ze niet wil cammen en boos doet en je wil blokkeren is ze misschien toch niet zo leuk en zou ik het erbij laten, of het proberen uit te praten met haar.

levike1 25-10-2012 15:56

Luister ze heeft haar excuses aangeboden.
Dus

Spencer 25-10-2012 17:30

De mensen hier zijn tegen internetrelaties en laten het duidelijk merken ^^ ga je gang, ga voor je internetmeisie, wie weet heb je geluk en pakt het wel goed uit..

Mutant_oud 25-10-2012 19:17

Citaat:

Nou ja, maar als je van zijn leeftijd was en verliefd op iemand van het internet, zou je dan niet een keer willen cammen?

Citaat:

Spencer schreef: (Bericht 32850722)
De mensen hier zijn tegen internetrelaties en laten het duidelijk merken ^^ ga je gang, ga voor je internetmeisie, wie weet heb je geluk en pakt het wel goed uit..

Wat is tegen internetrelaties? Ik ben tegen het hele 'ja ik heb een relatie, maar we hebben elkaar nog nooit gezien'. Dan kun je geen relatie hebben, je kunt verliefd zijn, prima, maar dat is alles. Verliefd zijn via internet keur ik ook helemaal niet af, kan een mooie basis vormen voor een latere relatie.
Daarnaast zijn er mensen die misbruik proberen te maken van jongeren door zich voor te doen als leeftijdsgenoten, het is niet meer dan logisch dat we daarvoor waarschuwen.

Lusi 25-10-2012 19:20

Citaat:

Mutant schreef: (Bericht 32850880)
Nou ja, maar als je van zijn leeftijd was en verliefd op iemand van het internet, zou je dan niet een keer willen cammen?

Nee.

Mutant_oud 25-10-2012 19:24

Kan ook natuurlijk ^^.

Uitzicht 26-10-2012 08:41

Citaat:

levike1 schreef: (Bericht 32850629)
Luister ze heeft haar excuses aangeboden.
Dus

Dus?

Dit is niet jouw topic meer ;) Nu discussiëren we ad infinitum over wat wel en niet hypothetisch mogelijk was.

The_Messenger95 28-10-2012 07:39

Haha er wordt origineel gereageerd, ik was misschien iets te generaliserend in m'n eerste repons. Maar wat ik bedoelde was, zolang je nooit een "bewegend" beeld.van.haar hebt gezien, kun je er nooit helemaal zeker van zijn, dat het een lolbroek is die zich als een leeftijdsgenoot van.je voordoet. Ik zeg niet dat ze nep is, maar meer van, bel een keer, cam eenkeer, zodat je zeker van je zaak bent.

T lijkt mij wel handig datje in een relatie niet hoeft te twijfelen over elkaars "echtheid":p

The_Messenger95 28-10-2012 07:42

Maar sws, niets tegen internet relaties, maar geef mij maar een lieve meid met wie ik gwn geregeld samen kan zijn, knuffelen, film kijken samen, der verassen met een bossie rozen.etc. Das allemaal moeilijk in zo'n langeafstandsrelatie.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21.