![]() |
[Verhalenwedstrijd] Thema Herfst
Hoi Letteraars!
Het is weer tijd voor de nieuwe verhalenwedstrijd. Het thema is Herfst! Jullie hebben een maand om een verhaal in te sturen naar: - Als PM naar flyaway in de juiste opmaak - Als Word bestand naar letteren@scholieren.com Veel plezier! |
Ik ga het proberen
|
Wanneer is de deadline?
|
24 november :)
|
Oeh, tijd genoeg dus!
|
Hebben we een woordlimiet / richting? 2000? 3000? 1000pi?
|
Mij lijkt een maximum van 3000 wel goed, anders wordt het bijzonder veel leeswerk voor diegenen die moeten stemmen. Een minimum lijkt me niet nodig, ik heb bijzonder goede verhalen van 600 woorden gelezen.
|
Ja zoiets hadden we andere keren ook, lijkt me goed.
|
Cool.
-Winter zou zo ook al haast kunnen, met het recente weer- |
Ik heb hier nog helemaal nada aan gedaan. Eens kijken of ik tijd vrij kan maken.
|
Als ik tijd vrij kan maken ga ik zeker meedoen !
|
Ik begin er ergens midden november aan. Als ik goed voor lig met NaNo heb ik tijd genoeg :)
|
Up! Ik stuur vandaag in!
|
De eerste is binnen!
|
(Y)
|
Kom kom, zijn er al meer inzendingen? Als ik maar één ding heb om op te stemmen is het ook zo wat.
|
Ik ben retedruk. Ik kom nu nergens aan toe vrees ik :S
|
Ohja, verhalenwedstrijd! Ehmmm..... :O
|
Jullie doen me verdriet als ik straks de enige inzending heb. Kom! Jullie kunnen het.
|
Ik had vannacht een idee, ik zal eens kijken of ik dat er ook uit kan krijgen!
|
Fijn! :D
|
Omg, ik zie dit nu pas. :o
|
Schiet op dan, de deadline is vandaag :p
|
ggrr.. Heel verhaal geschreven, loopt m'n computer vast. Niet opgeslagen dus. Volgende keer beter.. :(
|
Gitte, Word heeft doorgaans autosave iedere 3 minuten. Geef het nog niet op. Etmakas! Jij bent écht een persoon om te schrijven. Hup hup!
|
Oh shit, helemaal vergeten dit. Heb ik nog tijd?
|
Zover ik weet zijn er nog maar 2 inzendingen, misschien wil Flyaway de deadline een paar dagen verzetten?
|
In de tussentijd, blijf schrijven lieve schrijvers! Met twee verhalen is het stemmen niet zo leuk :)
|
Deadline kan verzet hoor :)
|
Nieuwe deadlines of aanwinsten?
|
Nog niet
|
-o-
|
Mee eens. Wat is de totale score dan? Meer dan twee?
|
Is er nog iemand aan het schrijven?
|
Ik ben opnieuw begonnen, maar ik weet niet of ik het af maak.
|
-o-
|
Citaat:
|
Nog iemand bezig?
|
We hebben 2 inzendingen nu in totaal
|
Hoeveel inzendingen wil je hebben?
Ik denk niet dat ik meedoe.. Ik ben nooit goed in verhalen schrijven... |
Minstens 3
|
Up! Is er nog iemand die over Herfst wil schrijven? :O
Twee andere opties: - We doen een wedstrijd voor de twee ingestuurde verhalen - We laten ze liggen tot de volgende herfst |
Het is allang geen herfst meer!
Ik vind het jammer dat er zo weinig animo is voor deze wedstrijden. |
Zullen we het thema 'seizoen' maken en dat men nu ook over Lente mag schrijven? :) Interesse iemand?
|
Ik kan misschien nog wel iets doen, ik heb het momenteel wel erg druk met papers maar misschien vind ik nog een gaatje.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36. |