![]() |
Sinter-DK!
Jaja, het is alweer bijna november en Sinterklaas is alweer bijna onderweg naar ons koude kikkerlandje! Vorig jaar was het Sinter-DK ook een groot feest, dus wie wil er dit jaar (weer) meedoen?
Vorige jaar (en dat jaar daarvoor) had ons aller Trimmeh via Elfster een groep geregeld waarbij we lootjes konden trekken. Trimm Trab naamzoek, zou je misschien..? :O Wie doet er mee? *O* |
Was dat niet Rationeel die dat regelde?
Ik weet nog niet of ik meedoe trouwens, maar interesse is er wel. |
Lijkt me leuk!
|
Lijkt mij ook wel weer leuk ja :Y
|
Ik trek frayne *O*
|
:D:D
|
Ach, waarom ook niet.
|
Ik vind het wel leuk, maar ik twijfel ook wel :o Hoe gaat het met je gegevens enzo? Volledige naam en adres etc? En het vereiste DK-gehalte :o
|
Ja, je zult toch écht je adres moeten doorgeven, anders kan er niks worden opgestuurd.
En hoe bedoel je het vereiste DK-gehalte? |
Dat snap ik, maar aan alles en iedereen die meedoet was de vraag ;)
Qua of je een DK'er bent etc. |
Nee toch? Het gaat gewoon via zo'n website. Die geeft dan je adres en verlanglijstje door aan degene die je een cadeautje moet sturen.
|
Citaat:
En wat nog belangrijker is: doe alleen mee als je ook écht bereid bent om er iets voor te doen. Het is niet leuk als iemand zijn best heeft gedaan op een leuk cadeautje en een gedichtje en dan iets terugkrijgt dat zonder veel care is afgeraffeld en in een krant is gewikkeld, dat pas twee weken later ontvangt of nog vervelender: helemaal nooit ontvangt. Als je meedoet verplicht je jezelf om je best te doen en er iets leuks van te maken (en dat hoeft niet spectaculair te zijn, maar gewoon leuk) én het tijdig op te sturen. |
Ik sluit me aan bij Martiño, ja (Y)
|
Citaat:
|
Wat wil je dan weten?
|
Citaat:
Zo goed? :O |
:D Het punt was vooral: ja, ik ken iedereen hier (in elk geval wie er tnt heeft gepost), maar is het toch niet een enigszins besloten club die dit doet? Hoe ging dat andere jaren?
|
nee hoor, iedereen mag meedoen, en het lijkt me toch dat, ondanks dat het lastig te benoemen is wanneer iemand een DK-er is, jij er sowieso een bent :p
|
Ik doe mee dit jaar!
|
Citaat:
|
Ik wil ook wel meedoen :) Weet niet helemaal hoe en wat, maar het lijkt me wel tof!
|
Kennen jullie me goed genoeg dat ik mee mag doen? Ik houd van cadeautjes maken!
|
Van mij mag je (Y)
|
Jaaaa, ik doe weer mee!
|
Elke keer als ik het topic zie staan, wil ik erop gaan reageren, maar ik weet steeds niet wat ik zal zeggen omdat ik nog twijfel. Ik zou op zich best mee willen doen, maar ik ben bang dat ik niks leuks genoeg voor mijn lootje kan bedenken :(
|
Gewoon doen, Uomi! Dan kom je er ook vanzelf achter (Y)
|
ik wil wel, maar mijn ouders vinden het vast niks. ik durf niet eens te vragen, want dan gaan ze raar doen en zeggen: je adres geven aan vreemde mensen en een surprise maken. Dat kan echt niet sadye :nono: Als ik op kamers kan, dan doe ik mee.
|
Ik wil je natuurlijk niet als een enge internetter beïnvloeden, maar is het echt nodig dat je het overlegt?
|
Nee, maar als ze een surprise met de post zien opgestuurd krijgen moet ik een verklaring afleggen enhet laten zien enzo...
Ik vind jullie niet eng. Zij doen alsof internet eng is. |
Citaat:
Citaat:
|
Als je iemand krijgt die je niet zo goed kent, gewoon even researchen, veel posts van diegene teruglezen! (y)
|
Ik twijfel nog even of ik genoeg tijd heb.
Maar het is niet met suprises, toch? alleen gedicht en mooi ingepakt cadeautje. |
Ik had Absinthe vorig jaar en die ken ik ook niet zo goed. Maar dat was een uitermate geslaagd gedicht (Y) :D sann naamzoek.
|
Citaat:
Ik sla over dit jaar, er doen te weinig mensen mee over wie ik echt leuke gedichten kan schrijven en drukkkk enzo. |
Vind je ons niet leuk genoeg :nono:
|
Ja dat is het.
|
Up!
Nog krap een maand, dus laten we knopen doorhakken. Op de lijst van personen die mee doen, staan nu:
De bedoeling is dus dat we 'lootjes' gaan trekken. Vorig jaar hebben we daar Elfster voor gebruikt en het lijkt me handig om dat dit jaar weer te doen. Ik ga zo even uitvogelen hoe dat moet, maar hulp is altijd fijn :O Rationeel, Trimm Trabb naamzoek! Als we hetzelfde budget aanhouden als vorig jaar, dan is het de bedoeling om voor ongeveer 7,50 (een) leuk(e) cadeautje(s) te kopen. Het makkelijkst (en goedkoopst!) is natuurlijk als het pakketje wat je maakt door de brievenbus past. Natuurlijk hoort daar ook een gedicht bij, dus doe je best! Zelfgemaakte creaties zijn natuurlijk toegestaan, het is altijd weer een verrassing wat er op de deurmat valt! 5 december valt op woensdag, dus het is denk ik het leukste op je pakje maandag of dinsdag op de post te doen, zodat deze rond 5 december aan komt. Iemand nog aanvullingen? |
Ik heb me bedacht! Sorry jongens :( enorm druk de komende weken en ik durf niet met zekerheid te zeggen dat ik me 100% kan inzetten
|
Overigens zou ik jullie wel als tip willen meegeven, gezien de problemen bij PostNL, om op tijd het pakje te versturen!
|
Het schijnt niet zo goed te gaan met de post, dus misschien dat pakjes niet op tijd aankomen..
|
Haha, GMTA
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De lijst is nu:
Voor degenen die meedoen: pm mij even je e-mailadres voor een Elfster uitnodiging, dan kan ik een groep maken. De personen die vorig jaar al mee deden en van wie ik de gegevens al heb, zijn Sarah en Frayne, als ik het goed heb. Na registratie op de website, kun je daar ook je adresgegevens invullen en een verlanglijstje maken (Y) |
Leuk! Gedaan (y)
|
Ik heb me niet aangemeld :o Ik doe niet mee.
|
Miekje, je bent me vergeten op je lijssie te zetten! Ik doe ook mee!
Dus: Citaat:
|
Citaat:
|
Suffe afhakers :nono: Nou, dan wordt het dus een all-girls-feestje.
|
Nog zo'n suffer afhaker hier :o, maar nee, ik ben bang dat ik geen tijd ga hebben en dat vind ik sneu voor mijn lootje.
|
Ja ik wil ook van de lijst af denk ik :o ik heb elke zaterdag wel wat, de komende tijd.
|
-o-
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |