![]() |
Wat is er voor vrouwen zo lekker aan seks?
Dus, ik heb dit op google opgezocht maar ik kon maar niet het antwoord op mijn vraag vinden.
Ik weet dat seks lekker is bij mannen omdat de eikel een hele stoot zenuwen in zich heeft en deze bij seks een hele plezante belevenis veroorzaakt. Ook weet ik dat die sensatie bij de vrouwen in de clitoris ligt. Maar als de man de vrouw "binnendringt" word er meestal maar weinig contact gemaakt met de clitoris. Mijn vraag is, ook al is het misschien een hele domme vraag: Waarom vinden vrouwen seks lekker als er verder niks met de clitoris gebeurd? |
Omdat niet alleen de clitoris gevoelig is natuurlijk.
|
Omdat het niet alleen maar over het erin eruit gaat.
Maar door alles wat erbij hoort zoals de spanning en geilheid genegenheid etc |
Als je iets verder had gezocht op internet had je gevonden dat de clitoris niet alleen maar dat knobbeltje is aan de bovenkant van de vulva, maar dat het een v-vormig orgaan is. De punt van de v is de clitoris, en de "pootjes' van de v gaan naar achteren en zit rondom de ingang van de vagina. Daarom is penetratie voor vrouwen ook lekker.
Daarnaast is seks ook niet alleen een kwestie van zenuwuiteinden prikkelen, maar komen er ook een boel hormonen aan te pas die het tot een prettig geheel maken. |
Overigens wordt mijn clitoris vrijwel altijd gestimuleerd, ook bij alleen droog naar binnen en buiten. Dan raken zijn schaambeen, buik of ballen mijn clitoris wel.
|
een penis naar binnen hebben glijden kan soms een beter gevoel geven dan over je clitoris wrijven ;o
alleen komen de meeste er niet door klaar.. |
Citaat:
|
Citaat:
voor veel vrouwen is het onmogelijk om zo klaar te komen, maar voor sommigen niet, dus als je vriendin niet zou klaarkomen als je haar urenlang zit te neuken moet je niet raar opkijken x) |
Citaat:
|
Citaat:
niet datik het rond ga vragen maar volgensmij is dat wel heel zeldzaam ;o |
Citaat:
|
nee maar ik bedoel.. dat jongens vaak denken dat een meisje klaar komt door penetratie, maar ik heb nog nooit van een meisje gehoord dat ze dat kan..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
http://forum.scholieren.com/poll.php...s&pollid=12846 |
Ik was vergeten dat de clitoris rondom de vagina gaat derp. Dat verklaard een hoop maar ik lees dus ook dat penetratie vaak niet genoeg is om een vrouw klaar te late kome en dat wist ik weer niet dus toch handig dat ik deze topic gestart heb :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43. |